🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  2. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
  3. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  4. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  5. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37034.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

سونی در پی تصاحب بازار تاکسی های آنلاین ژاپن است

سونی اعلام کرده که با شرکت دایوا موتور ترنسپورتیشن و پنج شرکت تاکسی رانی محلی دیگر در ژاپن وارد همکاری شده تا اپلیکیشن موبایلی مشابه به اوبر و دیگر سرویس های تاکسی آنلاین بسازد. با ...

سونی اعلام کرده که با شرکت دایوا موتور ترنسپورتیشن و پنج شرکت تاکسی رانی محلی دیگر در ژاپن وارد همکاری شده تا اپلیکیشن موبایلی مشابه به اوبر و دیگر سرویس های تاکسی آنلاین بسازد.

با - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - این حال اما سونی قصد دارد تا از هوش مصنوعی برای حضور و اعزام تاکسی ها در نواحی مورد نیاز کاربران استفاده کند تا با درنظرگیری ترافیک، تاریخچه مسافرت ها، آب و هوا و رویدادهای منطقه ای، کاربران بدون - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تاکسی نمانند و راننده ها نیز مسافت های طولانی بدون مسافر نداشته باشند. سونی پیشتر از این، فناوری هوش مصنوعی را در محصولاتی نظیر سگ روباتی خود به نام Aibo پیاده کرده بود.

سونی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - قصد دارد تا این اپلیکیشن را همزمان با سرویس پرداخت جدید خود در - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بهار پیش رو به راه اندازد. هر شش شرکت تاکسی رانی روی هم رفته در منطقه کلان شهری توکیو 10 هزار تاکسی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دارند. به گفته سونی، آن ها تلاش می کنند تا پلتفرم خود را به گونه ای بسازند که دیگر سازمان های تاکسی رانی نیز قابلیت ملحق شدن به آن ها را - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نیز داشته باشند.

این اتفاق درست در حالی رخ داده که مدیرعامل اوبر، دارا خسروشاهی برای عقدقراردادهایی با بازار داخلی ژاپن در توکیو به سر می برد. خسروشاهی در گفتگو با بلومبرگ - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - گفته: «برای من واضح است که باید همکاری هایی را در نظر داشته باشیم، همکاری هایی به خصوص با صنعت تاکسی رانی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - این کشور که در واقع محصول بسیار بسیار قدرتمندی دارد.»

صنعت تاکسی رانی ژاپن 16 میلیارد دلار ارزش - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دارد و اوبر در حال حاضر فقط روی 1 - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - درصد آن سلطه پیدا کرده و فضای تاکسی های آنلاین در حال رقابتی تر شدن نیز هست. سازندگان اپلیکیشن پیامرسان محبوب لاین نیز چندی پیش در توکیو سرویس تاکسی آنلاین خود را راه اندازه کرده بودند و تویوتا نیز روی اپلیکیشنی دیگر به نام JapanTaxi مبلغی معادل 70 میلیون دلار سرمایه گذاری کرد. تویوتا پیشتر در اوبر هم سرمایه گذاری کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone