🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  2. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37043.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

انتشار تصاویر منتسب به موبایل بهره مند از اندروید گو؛ معرفی احتمالی در MWC

گوگل اخیراً به طور رسمی تأیید کرده که قصد دارد در رویداد کنگره جهانی موبایل (MWC) پیش رو از تلفن هوشمند مبتنی بر اندروید گو رونمایی کند. به تازگی تصاویری منتسب به این موبایل منتشر ...

گوگل اخیراً به طور رسمی تأیید کرده که قصد دارد در رویداد کنگره جهانی موبایل (MWC) پیش رو از تلفن هوشمند مبتنی بر اندروید گو رونمایی کند. به تازگی تصاویری منتسب به این موبایل منتشر شده است.

اندروید گو به گونه ای طراحی شده - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اصفهان استان اصفهان - که می تواند به راحتی روی موبایل هایی با 1 گیگابایت یا حتی 512 مگابایت حافظه رم به اجرا درآید.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اصفهان استان اصفهان

بر اساس اطلاعات منتشر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اصفهان استان اصفهان - شده توسط سایت Android Authority، موبایل بهره مند از این نسخه سیستم عامل گوگل قرار است «General Mobile’s GM 8 Go» باشد. این موبایل از نمایشگر 5.03 اینچی با نسبت 18 به 9 و رزولوشن 1440 در 720 بهره می برد.

موبایل یاد شده به چیپست مدیاتک 6739 مجهز شده و باتری در نظر گرفته شده برای آن نیز ظرفیتی 3500 میلی آمپر ساعتی دارد.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اصفهان استان اصفهان

GM 8 Go دارای یک گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی برای آن - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اصفهان استان اصفهان - در نظر گرفته شده است.

تلفن هوشمند مذکور همچنین از حسگر اثر انگشت تعبیه شده در قاب پشتی بهره می برد و به درگاه 3.5 میلی متری هدفون مجهز است. سیستم عاملی که - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اصفهان استان اصفهان - برای GM 8 Go در نظر گرفته شده نیز اندورید نسخه 8.1 (نسخه گو) است.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اصفهان استان اصفهان

البته GM 8 Go اولین تلفن هوشمند معرفی شده که از اندورید گو بهره می برد، نیست. پیش از این در ژانویه (دی تا بهمن ماه سال جاری) کمپانی مایکرومکس از موبایل Bharat Go صحبت کرده بود که - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اصفهان استان اصفهان - از اندروید گو بهره می بُرد. البته مشخصات یا تصاویر آن موبایل اعلام - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اصفهان استان اصفهان - نشده بود و تنها به عرضه آن تا انتهای ماه ژانویه در هندوستان اشاره شده بود که البته به نظر می رسد این وعده محقق نشده - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اصفهان استان اصفهان - است.

همچنین برخی از گمانه زنی ها خبر از عرضه موبایلی بهره مند از اندروید گو - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اصفهان استان اصفهان - از سوی نوکیا در کنگره جهانی موبایل پیش رو می دهند که احتمالاً از نمایشگری با نسبت 16 به 9 با رزولوشن HD به همراه یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد.

رویداد کنگره جهانی موبایل در 7 تا 10 اسفند ماه در بارسلون اسپانیا برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone