🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  4. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37028.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

چگونه ویدیوها و عکس های متحرک را به والپیپر زنده آیفون تبدیل کنیم؟

شاید این روزها تب و تاب استفاده از والپیپرهای زنده روی آیفون به میزان زیادی فروکش کرده، اما اگر همچنان خواهان استفاده از این قابلیت هستید و عاشق تنوع، آموزش امروز را از دست ندهید. ...

شاید این روزها تب و تاب استفاده از والپیپرهای زنده روی آیفون به میزان زیادی فروکش کرده، اما اگر همچنان خواهان استفاده از این قابلیت هستید و عاشق تنوع، آموزش - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان - امروز را از دست ندهید.

به لطف اپلیکیشن intoLive که امروز معرفی می - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان - کنیم، تمام - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان - ویدیوها و تصاویر گیف می توانند به عنوان والپیپر زنده روی پس زمینه تان بنشینند.

دیگر خودتان تصور کنید که با داشتن - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان - این قابلیت چه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان - والپیپرهای خارق العاده ای می توانید بسازید؛ - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان - از بهترین سکانس فیلم مورد علاقه تان - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان - گرفته تا تصاویر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان - متحرک دوست داشتنی که هر روز در تلگرام رد و بدل می کنید همه با intoLive می توانند به والپیپر تبدیل شوند.

کاری که intoLive انجام می دهد در اصل تبدیل ورودی ها (ویدیو، گیف، عکس هایی که در حالت Burst گرفته اید) به فرمت Live Photo اپل است. در ادامه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان - مراحل انجام این کار را با هم مرور می کنیم:

  • اپلیکیشن intoLive را از اپ استور دریافت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان - کنید
  • اپ را باز کرده و کلیپ، تصویر گیف یا عکس های زنجیره ای مد نظرتان را انتخاب کنید
  • ویدیو یا گیف را از قسمت دلخواه برش بزنید
  • حالا می توانید ویدیو - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان - را در فرمت Live Photo تحویل بگیرید و روی پس زمینه بنشانید

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان

همانطور که دیدید، انجام کار بسیار ساده است. وقتی که خروجی در Camera Roll ذخیره شد کافیست روی آن رفته و - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان - با فشردن علامت فلش در گوشه پایین و سمت چپ صفحه، گزینه Set as wallpaper را انتخاب کنید. کار تمام است، حالا هر بار که کمی انگشت تان را روی صفحه فشار بدهید، والپیپر به ظاهر ساکن شما جان گرفته و شروع به حرکت می کند تا از تماشایش در پس زمینه آیفون تان لذت ببرید.

intoLive قابلیت های بسیار جالبی دارد که بعضی از - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان - آن ها رایگان هستند و بعضی دیگر هم با ارتقاء به نسخه ۳ دلاری آزاد می شوند. یکی از جالب ترین آن ها، تنظیم مدت زمان حرکت والپیپر زنده شماست.

در نسخه رایگان برای والپیپرها محدودیت ۵ ثانیه ای دارید، اما با خرید نسخه کامل این محدودیت به ۳۰ ثانیه ارتقاء - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان - پیدا می کند. قابلیت دیگر اپلیکیشن هم تعیین Repeat یا همان تکرار حرکت والپیپر زنده است که متأسفانه برای افزایش تکرار به بیش از یک مرتبه باز هم باید نسخه حرفه intoLive را در اختیار داشته باشید.

البته تصور می کنیم که نسخه رایگان اپلیکیشن - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان - هم بتواند با امکاناتی که ارائه کرده شما را - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان - راضی کند. intoLive شاید - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان - بهترین اپ موجود برای ساخت لایو والپیپر آیفون - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان - نباشد اما در میان اپلیکیشن های اپ استور از معدود - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان - نمونه هایی است که کارش را به درستی و بدون نقص انجام می دهد.

در ادامه می توانید ویدیویی از نحوه ساخت والپیپر زنده با این اپلیکیشن را مشاهده کنید:

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سبزوار استان خراسان

intoLive - Live Wallpapers

سازنده: .ImgBase, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 63.4 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone