🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  4. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37041.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت پیش نمایش بیلد جدید ویندوز 10 را منتشر کرد

مایکروسافت امروز پیش نمایش بیلد 17107 ویندوز 10 را برای اعضای «حلقه سریع» (Fast Ring) منتشر کرد. برخلاف بیلدهای قبلی، 17107 تغییرات زیادی را به ویندوز 10 اضافه نمی کند و ردموندی ها بیشتر وقت ...

مایکروسافت امروز پیش نمایش بیلد 17107 ویندوز 10 را برای اعضای «حلقه سریع» (Fast Ring) - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر گنبد کاووس استان گلستان - منتشر کرد. برخلاف بیلدهای قبلی، 17107 تغییرات زیادی را به ویندوز 10 اضافه نمی کند و ردموندی ها بیشتر وقت شان را روی رفع باگ ها گذاشته اند. با این حال، در بیلد جدید ویژگی اضافه شده تا مشکلات مربوط به بروزرسانی ویندوز را - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کمتر کند.

در بیلد 17107 اگر سرویس Windows Update بخواهد اسکن، دانلود یا نصب ها را روی لپ تاپ هایی که به برق وصل هستند انجام دهد، سیستم بیدار می ماند. در - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر گنبد کاووس استان گلستان - واقع برای اینکه شانس دریافت بروزرسانی ها بیشتر شود و مشکلات مربوط به قطع و وصلی آپدیت ها کاهش یابد، سرویس مانع به خواب رفتن سیستم به مدت 2 ساعت خواهد شد.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر گنبد کاووس استان گلستان

هدف مایکروسافت از - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تغییرات موجود در بیلد 17107 این است تا سیستم ها همیشه آپدیت بمانند. در هر صورت با توجه به اینکه تیم ویندوز تمرکزش را روی رفع باگ ها گذاشته احتمالا بیلدهای مربوط به اعضای حلقه سریع با سرعت بیشتری منتشر خواهند شد.

برای اطلاعات بیشتر، حلقه سریع گروهی از اینسایدرهای ویندوز هستند که بیلدها را با سرعت بیشتری نسبت به بقیه اعضا دریافت می کنند. اما در کنار انتشار بیلد 17107، مایکروسافت اعلام کرد که اینسایدرهای ایکس باکس برای دریافت Redstone 4 باید یک هفته دیگر دست نگه دارند.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر گنبد کاووس استان گلستان

Redstone 4 نام رمز آپدیت بعدی ویندوز 10 است - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر گنبد کاووس استان گلستان - که نسخه پیشنمایش حتی پیش از Redstone 3 (نسخه نهایی این بروزرسانی چند ماه پیش با نام Fall Creators - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر گنبد کاووس استان گلستان - انتشار یافت) در دسترس اینسایدرهای - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ویندوز قرار گرفته بود. این بیلدهایی نیز که مایکروسافت هم اکنون برای پی سی منتشر می کند به همین بروزرسانی مربوط می شود.

با وجود اینکه انتظار می رود تمام تغییرات نسخه پی سی Redstone 4 به ایکس باکس وان هم بیاید ولی هنوز چیزی از سوی مایکروسافت تایید نشده است. آن ها چند وقت پیش اعلام کرده بودند بعضی از مدل های ایکس - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر گنبد کاووس استان گلستان - باکس وان به زودی به رزولوشن 1440p مجهز می شوند و - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر گنبد کاووس استان گلستان - احتمال دارد این ویژگی را در Redstone 4 ببینیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone