🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  2. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  3. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  4. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
  5. سوال: نحوه مکش در جاروبرقی چگونه است؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37046.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن 1Password حالا می تواند رمزهای عبور فاش شده را شناسایی کند

وان پسورد، یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های مدیریت رمز عبور به تازگی مجهز به قابلیتی شده که می تواند امنیت رمزهای شما را به میزان زیادی ارتقاء دهد. این قابلیت زمانی که از یک ...

وان پسورد، یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های مدیریت رمز عبور به - تعمیرات جارو برقی سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تازگی مجهز به قابلیتی شده که می تواند امنیت رمزهای شما را به میزان زیادی ارتقاء دهد. این قابلیت زمانی که - تعمیرات جارو برقی سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - از یک رمز عبور فاش شده استفاده کنید، می تواند بابت این موضوع به شما هشدار بدهد.

قابلیت مذکور در تعامل با سرویس جدیدی به نام Pwned Passwords کار می کند که هفته گذشته توسط تروی هانت، متخصص حوزه امنیت معرفی شد. Pwned Passwords سرویس بسیار مفیدی است که با مراجعه به آن می توانید بفهمید که آیا رمزهای عبور مورد استفاده تان قبلا در محیط اینترنت فاش شده اند یا خیر.

سرویس مورد بحث برای چک کردن رمزهای عبور، - تعمیرات جارو برقی سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دیتابیس عظیمی شامل ۵۰۰ میلیون رمز عبور را جستجو می کند تا نتایج دقیق و قابل اعتمادی را به شما ارائه نماید. حالا همین سیستم به وان - تعمیرات جارو برقی سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - پسورد هم آمده تا - تعمیرات جارو برقی سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اگر جزو مشترکین - تعمیرات جارو برقی سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن باشید، بتوانید بابت امنیت رمزهای عبورتان از طریق Pwned Passwords خاطر جمع شوید.

AgileBits، شرکت سازنده وان پسورد ضمن تأیید امنیت این روش برای چک کردن رمزهای عبور اعلام کرده که طی این پروسه تمامی رمزهای عبور از طریق الگوریتمی به نام SHA-1 در ابتدا به هم ریخته شده یا به - تعمیرات جارو برقی سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اصطلاح فنی Hash می شوند، و سپس پنج کاراکتر اولیه از هر هش چهل کاراکتری به سرویس Pwned Passwords ارسال می شوند.

سپس این سرویس در پاسخ فهرستی از رمزهای عبور فاش شده که دقیقا با همان پنج کاراکتر شروع می شوند را برای وان پسورد می فرستد تا اپلیکیشن بتواند امنیت رمز عبور را برای کاربر تأیید یا رد کند.

به - تعمیرات جارو برقی سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - گفته AgileBits، در صورت پیدا شدن رمز عبوری مشابه با رمز شما این موضوع نمی تواند لزوما به معنای هک شدن حساب کاربری تان باشد، بلکه شاید به این معنا باشد که یک نفر دیگر رمز عبوری مشابه رمز شما را - تعمیرات جارو برقی سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - برگزیده که عملا مشکل حادی به حساب نمی آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone