🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  5. سوال: چرا دکمه های روی جاروبرقی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37042.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

آلکاتل از 4 اسمارت فون و 2 تبلت اقتصادی دیگر با قیمتی کمتر از 250 دلار رونمایی کرد

آلکاتل کنگره جهانی امسال را با معرفی چندین موبایل تازه آغاز کرد که همگی قیمتی کمتر از 280 دلار داشته و می توانند برای مشتریانی که بودجه اندک دارند بسیار مقرون به صرفه ظاهر شوند. ...

آلکاتل کنگره جهانی امسال را با معرفی چندین موبایل - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تایباد استان خراسان - تازه آغاز کرد که همگی قیمتی کمتر از 280 دلار داشته و می توانند برای مشتریانی که بودجه اندک دارند بسیار مقرون به صرفه ظاهر شوند. علاوه بر موبایل «آلکاتل 5»، این کمپانی هم اکنون 4 موبایل و دو تبلت اندرویدی تازه دارد که - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تایباد استان خراسان - تقریباً تمام آنها برخی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تایباد استان خراسان - مشخصات پرچمداران را در خود جای داده اند و ضمناً از زبان طراحی تازه آلکاتل، یعنی «Simganic» بهره می برند.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تایباد استان خراسان

تمام موبایل - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تایباد استان خراسان - های این خانواده از نظر طراحی و مشخصات سخت افزاری به یکدیگر شباهت دارند، اما در ابعاد گوناگون عرضه می شوند. مدل 3 نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 1440x720 دارد، مدل 3X نمایشگری 5.7 اینچی با رزولوشن 1440x720 و مدل 3V نمایشگری 6 اینچی با رزولوشن 2K.

افزون بر این، هر سه دیوایس از پردازنده چهار هسته ای مدیاتک بهره می برند و از قابلیت تشخیص چهره پشتیبانی می کنند که قطعاً به هیچ وجه با نمونه های پیشرفته تر مثل Face ID  برابری نمی کند.

دو نکته عجیب درباره موبایل های این خانواده وجود دارد. از یک سو، مدل های 3X و 3V برای ارائه حالت پرتره، به دوربین دوگانه مجهز شده اند اما مدل 3 چنین دوربینی ندارد. از سوی دیگر نیز، مدل های 3 و 3V اندروید اوریو را به اجرا در می آورند اما 3X به صورت پیش فرض به اندروید نوقا تجهیز شده و دلیل این تصمیمات به هیچ وجه مشخص نیست. در نهایت، سه موبایل آلکاتل 3، 3X و 3V به ترتیب با قیمت 150، 180 و 190 یورو فروخته می شوند.

آلکاتل 1X

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تایباد استان خراسان

نخستین موبایل آلکاتل در خانواده «الکاتل 1»، تحت عنوان 1X شناخته می - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تایباد استان خراسان - شود. این موبایل در مدل های گوناگون عرضه می شوند که اکثر آنها «اندروید گو» را به اجرا در می آورند؛ نسخه ای سبک وزن از اندروید که برای سخت افزارهای ضعیف تر بهینه سازی شده. اما یکی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تایباد استان خراسان - از مدل ها نیز به صورت پیش فرض از نسخه کامل اندروید - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تایباد استان خراسان - اوریو بهره می برد.

به همین شکل، یک مدل از - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تایباد استان خراسان - دو سیم کارت پشتیبانی می کند و یک مدل دیگر تنها از یک سیم کارت. موضوع زمانی جالب تر می شود که بدانید برخی مدل ها به سنسور اثر انگشت مجهز نیستند و در عوض باید به قابلیت تشخیص چهره «Face - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تایباد استان خراسان - Key» اتکا کنید که البته مشخص نیست تا چه حد امنیت دستگاه را تامین می کند. مدل های مختلف آلکاتل 1X با قیمت 100 و 110 یورو طی ماه آوریل امسال عرضه می گردند.

آلکاتل - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تایباد استان خراسان - 1T 7 و 1T 10

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تایباد استان خراسان

علاوه بر چهار اسمارت فون بالا، آلکاتل دو تبلت اندرویدی نه چندان گران قیمت نیز در آستین دارد. تبلت های 1T 7 و 1T 10، دیوایس هایی اقتصادی با پردازنده 4 هسته ای و 1 گیگابایت حافظه رم هستند که اندروید 8.1 اوریو - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تایباد استان خراسان - را به اجرا در می آورند. مثل موبایل های بالا، خبری از پشتیبانی از وای فای 802.11ac نیست که یکی از استانداردهای این صنعت برای سالیان متمادی بوده است.

بزرگ - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تایباد استان خراسان - ترین وجه تمایز دو تبلت، همانطور که از نامشان نیز پیداست به ابعاد نمایشگر و رزولوشن باز می گردد. - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تایباد استان خراسان - مدل 1T 7 به نمایشگری 7 اینچی با رزولوشن 1024x600 مجهز شده و همین مشخصات در مدل 1T 10 به نمایشگر 10 اینچی با رزولوشن 1280x800 ارتقا می یابد. دو تبلت اندرویدی آلکاتل در فصل بهار پیش رو و با قیمت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تایباد استان خراسان - 70 و 100 یورو عرضه می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone