🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  5. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37040.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

تنظیمات توسعه دهندگان اندروید ۹.۰ شامل یک حالت تاریک خواهد بود

ساعاتی پیش در صفحه Issue Tracker توسعه دهندگان گوگل  پستی منتشر شد که از ارائه یک حالت تاریک اختصاصی برای اندروید ۹.۰ حکایت می کرد. در وهله اول، این گونه به نظر می رسید که گوگل ...

ساعاتی پیش در صفحه Issue Tracker توسعه دهندگان گوگل  پستی منتشر شد که از ارائه یک حالت تاریک اختصاصی برای اندروید ۹.۰ حکایت می کرد. در وهله اول، این گونه به نظر می رسید که گوگل قصد دارد در اندروید بعدی حالت تاریک را به طور بومی و - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به شکل یک قابلیت رسمی به قابلیت های اندروید اضافه کند.

با این وجود اندکی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بعد پست جدیدی در صفحه Issue Tracker منتشر شد که از این موضوع ابهام - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - زدایی کرد. مطابق این پست، حالت تاریک اگر چه به تنظیمات اندروید اضافه می شود اما قابلیتی نیست که - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - برای کاربران - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - طراحی شده باشد.

این حالت تاریک، از طریق تنظیمات توسعه دهندگان اندروید فعال می شود تا برنامه نویسان به کمکش بتوانند حالت شب را روی اپلیکیشن های خود تست کرده - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و سپس به نسخه نهایی محصول خود اضافه نمایند.

اما به غیر از این موضوع، گزارشی منتشر شده که از قفل بودن بعضی API های اندروید بعدی (که در حال حاضر با عنوان اندروید P شناخته می شود) حکایت می کند. همچنین نسخه بعدی این سیستم عامل می تواند اپلیکیشن هایی که در پس زمینه در - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - حال اجرا هستند، اما کاری انجام نمی دهند را برای ارتقای امنیت و محافظت از حریم خصوصی کاربر مسدود سازد.

گفتنی است که گوگل می خواهد از اندروید ۹.۰ در کنفرانس - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - I/O امسال که سه ماه دیگر برای توسعه دهندگان برگزار می شود، رونمایی به عمل آورد. بنابراین برای دریافت جزئیات بیشتر در مورد تغییرات جدید اندروید، احتمالا باید تا آن موقع منتظر بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone