🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  2. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12812.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

آزمایش خودروی عمود پرواز Joby برای اولین بار [تماشا کنید]

استارتاپ «Joby Aviation» که تحت حمایت تویوتا و اینتل قرار دارد برای نخستین بار خودرو الکتریکی عمود پرواز (eVTOL)  خود را در آسمان به پرواز درآورد. استارتاپ مستقر در کالیفرنیا طی ۱۰ سال گذشته روی ...

استارتاپ «Joby Aviation» که تحت حمایت تویوتا و اینتل قرار دارد برای نخستین بار خودرو الکتریکی عمود پرواز (eVTOL)  خود را در آسمان به پرواز درآورد.

استارتاپ مستقر در کالیفرنیا طی ۱۰ سال گذشته روی خودروهای الکتریکی پرنده عمود پرواز با هدف راه اندازی سرویس تاکسی هوایی فعالیت می‌کند و تاکنون بیش از ۱۰۰۰ آزمایش را برای توسعه خودروهای پرنده به انجام رسانده است.

در پرواز آزمایشی اخیر خودروی پرنده عمود پرواز با سرعت ۳۲۲ کیلومتر در ساعت در آسمان پرواز می‌کند و می‌تواند در کمترین فضا چرخش ۳۶۰ درجه انجام دهد. همزمان با پرواز آزمایشی، استارتاپ مذکور از ادغام با شرکت Reinvent مستقر در نیویورک نیز خبر داد. با این اقدام، استارتاپ Joby Aviation می‌تواند ۱.۶ میلیارد دلار بودجه دریافت کند.

طراحی فعلی این خودروی پرونده نزدیک به - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تاکستان استان زنجان - محصول نهایی است و در آن از شش روتور استفاده شده که برای حرکت به سمت بالا و پرواز در جهات مختلف به کار می‌روند. استارتاپ مذکور می‌گوید خودروی پرنده هم در حین برخاستن و هم در حین پرواز سر و صدای زیادی تولید نمی‌کند و می‌تواند یک نفر خلبان و چهار مسافر را در سفرهای حداکثر ۲۴۰ کیلومتری جا به جا کند.

سرویس تاکسی هوایی Joby قرار است برای تردد درون شهری - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تاکستان استان زنجان - و همچنین برای سفرهای بین شهری - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تاکستان استان زنجان - و مناطق دور افتاده روستایی که فاقد امکانات لازم است، مورد استفاده قرار گیرد. استارتاپ مذکور برای نشان - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تاکستان استان زنجان - دادن مزایای سفر - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تاکستان استان زنجان - با این خودروی پرنده در وب ‌سایت خود مثال جالبی را ذکر کرده است. سفر از فرودگاه بین المللی لس آنجلس به ساحل نیوپورت با خودرو شخصی حدود یک ساعت و پانزده دقیقه طول می‌کشد، در حالی که هواپیمای پرنده عمود پرواز این مسیر را یک - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تاکستان استان زنجان - ساعت زودتر طی می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دینا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سایت ***** جارو برقی آاگ vx9-4-oko شما را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت تاکستان زنجان دخانیات تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone