🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  2. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  5. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12806.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

لپ‌تاپ ماژولار «فریمورک» با قابلیت ارتقا و تعویض آسان تمام قطعات معرفی شد

یک استارتاپ مستقر در سانفرانسیسکو به نام Framework لپ‌تاپ نازک و سبکی را معرفی کرده که به گفته آنها به روش جدیدی برای ارتقا، تعمیر و شخصی‌سازی متکی است. «نیراو پاتل» بنیانگذار این استارتاپ که ...

یک استارتاپ مستقر - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر چناران استان خراسان - در سانفرانسیسکو به - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر چناران استان خراسان - نام Framework لپ‌تاپ نازک و سبکی را معرفی کرده که به گفته آنها به روش جدیدی برای ارتقا، تعمیر و شخصی‌سازی متکی است.

«نیراو پاتل» بنیانگذار این استارتاپ که پیش از این یکی از کارمندان اصلی شرکت‌های Oculus و اپل بوده عنوان می‌کند هدف اصلی آن‌ها از عرضه این لپ‌تاپ - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر چناران استان خراسان - جبران محرومیت‌های دیرینه خود با استفاده از شرکت‌های فناوری است. پاتل توضیح - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر چناران استان خراسان - می‌دهد:

مدل کسب‌وکار شرکت‌های الکترونیکی مصرفی به شکل قابل توجهی به تولید انبوه و سریع سخت‌افزارها و عرضه آن‌ها به بازار و مصرف‌کنندگان وابسته است اما پس از آن این محصولات به حال خود رها می‌شوند. این موضوع مصرف بیهوده و ناکارآمد و در نهایت آسیب‌های زیست محیطی را شدت می‌بخشد.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر چناران استان خراسان

لپ‌تاپ‌های - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر چناران استان خراسان - Framework با صفحه نمایش ۱۳.۵ - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر چناران استان خراسان - اینچی و وضوح - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر چناران استان خراسان - تصویر ۱۵۰۴ در ۲۲۵۶ پیکسل عرضه خواهند شد. همچنین این لپ‌تاپ - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر چناران استان خراسان - شامل یک وبکم با وضوح 1080p و نرخ فریم ۶۰ فریم بر ثانیه، باتری ۵۷ وات ساعتی و شاسی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر چناران استان خراسان - آلومینیومی ۱.۳۰ - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر چناران استان خراسان - کیلوگرمی خواهد بود. داخل این لپ‌تاپ از پردازنده های نسل یازدهم اینتل، حداکثر 64 گیگابایت حافظه رم DDR4 - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر چناران استان خراسان - و ۴ گیگابایت (و بالاتر) فضای ذخیره‌سازی Gen4 NVMe استفاده شده است.

درست مانند انواع لپ‌تاپ‌های دیگر، خریدارن لپ‌تاپ‌های Framework هم می‌توانند قسمت‌های مختلف آن از - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر چناران استان خراسان - جمله رم، باتری و فضای ذخیره‌سازی آن - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر چناران استان خراسان - را تعویض یا - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر چناران استان خراسان - ارتقا کنند. با این - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر چناران استان خراسان - وجود این شرکت تلاش دارد تا سه مزیت دیگر هم به لپ‌تاپ‌ها خود اضافه کند.

اولین مورد - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر چناران استان خراسان - به این موضوع اشاره دارد که مصرف‌کنندگان می‌توانند اجزای دیگری از جمله صفحه کلید، صفحه‌نمایش، حاشیه‌ها (که به صورت مغناطیسی به هم متصل هستند) و پورت‌ها را هم شخصی‌سازی کرده و ارتقا دهند. اگر مصرف‌کنندگان قصد استفاده از دانگل را نداشته باشند، می‌توانند از بین پورت‌‌های مختلفی که همراه لپ‌تاپ عرضه می‌شود (یواس‌بی، - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر چناران استان خراسان - یواس‌بی سی، اچ‌دی‌ام‌آی، دیسپلی‌پورت، میکرو‌ اس‌دی و غیره) چهار مورد را به انتخاب خود روی لپ‌تاپ - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر چناران استان خراسان - داشته باشند.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر چناران استان خراسان

مزیت دیگر لپ‌تاپ‌های Framework این است - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر چناران استان خراسان - که ماژول‌های این محصول در یک بازار آنلاین متمرکز به فروش خواهند رسید و فروشندگان شخص ثالث هم به - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر چناران استان خراسان - آن‌ها - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر چناران استان خراسان - دسترسی خواهند داشت. با این ویژگی اگر صفحه نمایش لپ‌تاپ دچار مشکل شد - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر چناران استان خراسان - یا مصرف‌کنندگان تمایل - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر چناران استان خراسان - به تغییر حاشیه‌های آن داشته باشند، با مراجعه به سایت Framework می‌توانند قطعه جایگزین یا سفارشی مربوط به لپ‌تاپ خود را به سادگی پیدا کنند. همچنین مشخصات این لپ‌تاپ‌ها روی کدهای QR مشخصی چاپ شده‌اند که برای ارتقا تنها لازم است آن را اسکن کنید.

مزیت سوم این لپ‌تاپ‌ها ارائه کیت‌های DIY است که مصرف‌کنندگان می‌توانند با خرید آن‌ها نسبت به اسمبل لپ‌تاپ خود اقدام کنند.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر چناران استان خراسان

هرچند این لپ‌تاپ هنوز - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر چناران استان خراسان - در مرحله معرفی اولیه خود قرار دارد اما مطمئنا ارائه چنین لپ‌تاپی برای مصرف‌کنندگان یک مزیت و محصول جذاب محسوب می‌شود. همچنین با توجه به اینکه این لپ‌تاپ از شیوه جدیدی برای ارتقا قطعات خود استفاده می‌کند، کاربران رایانه‌های شخصی (PC) ممکن است علاقه‌ بیشتری به آن نشان دهند.

پیش‌فروش لپ‌تاپ‌های Framework از بهار امسال شروع می‌شود و انتظار می‌رود در تابستان راهی بازار شوند. هنوز قیمت این لپ‌تاپ‌ها مشخص نشده است اما پاتل عنوان می‌کند که قیمت آن با سایر لپ‌تاپ‌های قابل مقایسه هم ردیف خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone