🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  4. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  5. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12809.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

بیل گیتس می‌گوید گوشی‌های اندرویدی را به آیفون ترجیح می‌دهد

بیل گیتس، هم‌موسس مایکروسافت، بالاخره اولین جلسه خود را در شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس (Clubhouse) برگزار کرد. او در این جلسه به سوالات مختلفی پاسخ داد که یکی از آن‌ها پیرامون موبایل شخصی خودش ...

بیل گیتس، هم‌موسس مایکروسافت، بالاخره اولین جلسه خود را در شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس (Clubhouse) برگزار کرد. او در این جلسه به سوالات مختلفی پاسخ داد که یکی از آن‌ها پیرامون موبایل شخصی خودش بود.

از آن‌جایی که اپلیکیشن کلاب هاوس - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اردبیل استان اردبیل - در حال حاضر فقط روی iOS عرضه شده است، این سوال مطرح شد که آیا - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اردبیل استان اردبیل - بیل گیتس همیشه از آیفون استفاده می‌کند و iOS را به اندروید ترجیح می‌دهد یا نه. او گفت: «من در واقع یک موبایل اندرویدی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اردبیل استان اردبیل - دارم. چون می‌خواهم کنترل همه چیز را در دست داشته باشم. [البته] گاهی اوقات از آیفون هم استفاده می‌کنم، ولی موبایلی که معمولا همراهم است یک تلفن اندرویدی است.»

او در پاسخ به سوالی پیرامون مقایسه اندروید و اپل گفت: «برخی از - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اردبیل استان اردبیل - تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی نرم‌افزارهای مایکروسافت را به‌صورت پیش‌فرض ارائه می‌کنند و این کار من را راحت می‌کند. این محصولات انعطاف‌پذیری - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اردبیل استان اردبیل - بیشتری پیرامون نحوه ارتباط نرم‌افزار با سیستم عامل دارند. من هم به این شیوه عادت کرده‌ام. البته خیلی از - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اردبیل استان اردبیل - دوستانم آیفون - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اردبیل استان اردبیل - دارند، بنابراین هیچ‌کس نسبت به دیگری برتر نیست.»

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اردبیل استان اردبیل

هم‌موسس کلاب هاوس، «پاول - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اردبیل استان اردبیل - دیویسن» (Paul Davison)، نیز که برای مدت کوتاهی در این جلسه حضور داشت اعلام کرد که آن‌ها در حال حاضر مشغول کار روی نسخه - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اردبیل استان اردبیل - اندروید این اپلیکیشن هستند و برای عرضه آن هیجان‌زده‌اند.

بیل گیتس در سال ۲۰۱۹ در مصاحبه‌ای اعتراف کرد که یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات زمان - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اردبیل استان اردبیل - فعالیتش به زمانی بر می‌گردد که مایکروسافت نتوانست در مقابل اندروید به استانداردی در برابر گوشی‌های اپلی تبدیل شود.

هم‌موسس مایکروسافت در گفتگوی کلاب هاوسی خود اذعان کرد که رابطه - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اردبیل استان اردبیل - سختی با استیو جابز داشت اما هم‌موسس اپل را فردی «منحصر به فرد» خطاب کرد. گیتس همچنین درباره موضوعات دیگری مثل بحران جهانی سلامت، تغییرات اقلیمی و کتاب جدیدش صحبت کرد با نام - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اردبیل استان اردبیل - «چگونه از یک فاجعه اقلیمی جلوگیری کنیم» به تازگی به بازار آمده است. نسخه کامل این - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اردبیل استان اردبیل - مصاحبه در یوتیوب منتشر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone