🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  3. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  4. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12798.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

لپ‌تاپ‌های سری تینک‌پد لنوو با جدیدترین پردازنده‌های اینتل و AMD معرفی شدند

نسخه جدید لپ‌تاپ‌های سری تینک‌پد لنوو با بهبودهای سخت افزاری و همچنین نمایشگر بهتر معرفی شدند که از میان آن‌ها می‌توان به تینک‌پد X13 و X13 یوگا اشاره کرد. لپ‌تاپ‌های سری تینک‌پد لنوو به جدیدترین پردازنده‌های ...

نسخه جدید لپ‌تاپ‌های سری تینک‌پد لنوو با بهبودهای سخت افزاری و همچنین نمایشگر بهتر معرفی شدند که از میان آن‌ها می‌توان به تینک‌پد X13 و X13 یوگا - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر قزوین استان زنجان - اشاره کرد.

لپ‌تاپ‌های سری تینک‌پد لنوو به جدیدترین پردازنده‌های اینتل و AMD مجهز شده‌اند، از نمایشگر ارتقایافته بهره می‌برند و همچنین بهبودهای دیگری را تجربه کرده‌اند که در ادامه نگاه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر قزوین استان زنجان - دقیق‌تری به آن‌ها خواهیم - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر قزوین استان زنجان - داشت.

لنوو تینک‌پد X13 و - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر قزوین استان زنجان - X13 یوگا

این محصولات را می‌توان با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل Core vPro یا سری رایزن ۵۰۰۰ شرکت AMD سفارش داد. بالاترین - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر قزوین استان زنجان - نسخه آن‌ها به نمایشگر ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن WQXGA و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ مجهز می‌شوند که از فناوری کاهش نور آبی بهره می‌برند.

این لپ‌تاپ‌ها با گرافیک «Iris Xe» اینتل یا گرافیک‌های رادئون AMD به فروش می‌رسند. لنوو برای این محصولات وای فای ۶ یا 6E ‌درنظر گرفته و می‌توان آن‌ها را با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G هم سفارش داد.

از دیگر ویژگی‌های این محصولات می‌توان به سیستم اسپیکر دالبی، قابلیت‌های امنیتی ThinkShield شامل سنسور اثر انگشت و همچنین وبکم فول اچ‌دی اشاره کرد.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر قزوین استان زنجان

لپ‌تاپ‌های سری تینک‌پد T

این سری از لپ‌تاپ‌های تینک‌پد لنوو هم بروزرسانی شده‌اند و می‌توان آن‌ها را با پردازنده مشابه با تینک‌پد X13 سفارش داد. سری تینک‌پد T در دو مدل ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی وارد بازار می‌شوند که در بالاترین مدل از رزولوشن UHD بهره می‌برند و از استاندارد HDR دالبی ویژن پشتیبانی می‌کنند.

کاربران برای گرافیک انتخاب‌های بیشتری نسبت به X13 دارند و می‌توانند آن‌ها را با گرافیک‌های UHD یا Iris Xe اینتل سفارش - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر قزوین استان زنجان - دهند یا با کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس MX450 خریداری کنند. علاوه بر این، در مدل‌های AMD از گرافیک رادئون استفاده می‌شود.

این محصولات همچنین با توجه به پردازنده به وای فای ۶ و 6E مجهز شده‌اند و می‌توان آن‌ها را - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر قزوین استان زنجان - با پشتیبانی از شبکه 5G هم سفارش داد. ضمنا این لپ‌تاپ‌ها از ویژگی‌های امنیتی و صوتی مشابه با سری تینک‌پد X13 بهره می‌برند.

سری تینک‌پد L

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر قزوین استان زنجان

این محصولات از نظر پردازنده و گرافیک تفاوتی با سری تینک‌پد T ندارند، اما در بخش نمایشگر در بالاترین نسخه از رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برند. علاوه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر قزوین استان زنجان - بر این، دیگر خبری از پشتیبانی از شبکه 5G و همچنین وبکم فول اچ‌دی در آن‌ها نیست. با این حال از ویژگی‌های امنیتی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر قزوین استان زنجان - مشابه با محصولات قبلی و همچنین صدای دالبی پشتیبانی می‌کنند.

سری - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر قزوین استان زنجان - تینک‌پد P

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر قزوین استان زنجان

از نظر پردازنده و نمایشگر تفاوتی میان این محصولات و لپ‌تاپ‌های سری تینک‌پد T وجود - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر قزوین استان زنجان - ندارد، با این حال می‌توان آن‌ها را با کرافیک رادئون پرو در مدل AMD سفارش داد. از دیگر ویژگی‌های آن‌ها می‌توان به پشتیبانی از وای ۶ و 6E، وبکم اچ‌دی، سیستم اسپیکر استریو و قابلیت‌های امنیتی ThinkShield اشاره کرد.

در ادامه قیمت و تاریخ عرضه این محصولات را مشاهده می‌کنید:

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر قزوین استان زنجان

همانطور که در جدول بالا مشاهده - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر قزوین استان زنجان - می‌کنید، برخی از این محصولات از ماه آینده - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر قزوین استان زنجان - میلادی وارد بازار می‌شوند و اکثر آن‌ها قیمت پایه بیش از - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر قزوین استان زنجان - ۱۰۰۰ دلار دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone