🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  2. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  3. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12803.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

افشای ویدیویی از جدیدترین گوشی تاشوی مفهومی TCL با پایه نگهدارنده و کیبورد

بازار گوشی‌های تاشو داغ‌تر از همیشه است و شرکت‌های مختلفی می‌خواهند سهمی در این بازار داشته باشند. حالا ویدیویی از یک گوشی تاشوی مفهومی TCL منتشر شده که از دو ناحیه خم می‌شود و همچنین ...

بازار گوشی‌های تاشو داغ‌تر از همیشه است و شرکت‌های مختلفی می‌خواهند سهمی در این بازار داشته باشند. حالا ویدیویی از یک گوشی تاشوی مفهومی TCL منتشر شده که از دو ناحیه خم می‌شود و همچنین از پایه نگهدارنده و کیبورد بهره می‌برد.

این گوشی مفهومی شبیه به یک دستگاه در فیلم‌های علمی تخیلی به نظر می‌رسد که می‌تواند اندازه دو دستگاه کارایی داشته باشد. در حقیقت اگر - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر سنندج استان کردستان - چنین محصولی با مشخصات فنی قدرتمند وارد بازار شود، - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر سنندج استان کردستان - می‌تواند برای تبلت‌های مایکروسافت و اپل دردسر ایجاد کند.

همانطور که در ویدیوی بالا - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر سنندج استان کردستان - مشاهده می‌کنید، این دستگاه در دو ناحیه خم می‌شود. این محصول یک تبلت ۱۰.۱ اینچی است - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر سنندج استان کردستان - که در بخش پشتی خود از یک پایه نگهدارنده بهره می‌برد و کاربر می‌تواند با تا کردن بخشی پایینی صفحه، از آن به عنوان کیبورد استفاده کند.

خم شدن ناحیه پایینی و همچنین قرارگیری کیبورد روی آن، باعث می‌شود کاربر به راحتی شروع به تایپ کند، البته کلیدها اندازه بزرگی ندارند که با توجه به اینکه با یک طرح مفهومی روبه‌رو هستیم، نمی‌توانیم از آن خرده بگیریم.

زمانی که دستگاه از وسط بسته می‌شود، روی بخش بیرونی آن یک نمایشگر دیگر هم به چشم می‌خورد که البته در ویدیوی افشا شده جزئیاتی درباره آن وجود ندارد.

در حالت کلی این گوشی تاشوی مفهومی TCL شبیه به گلکسی زد فولد ۲ به نظر می‌رسد که البته نمایشگر بزرگتری دارد و از قابلیت‌های بیشتری هم بهره می‌برد. با وجود این موضوع، یک محصول کامل نیست.

همانطور که گفتیم با - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر سنندج استان کردستان - یک محصول مفهومی روبه‌رو هستیم و در صورتی که TCL‌ بخواهد آن را وارد بازار کند، - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر سنندج استان کردستان - باید با بهبودهای زیادی همراه باشد. با این وجود نباید انتظار داشته باشیم که در آینده نزدیک چنین محصولی به تولید انبوه برسد. در کنار مشکلات فنی که می‌توانند در تولیدش دردساز شوند، قیمت بسیار بالایی هم خواهد داشت چرا که برای - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر سنندج استان کردستان - مثال هواوی میت ایکس - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر سنندج استان کردستان - ۲ که اخیرا معرفی شده قیمتی نزدیک به ۳۰۰۰ دلار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone