🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  3. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12796.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اپل در پی پنهان کردن آثار انگشت روی محصولات است: اشاره دوباره به تیتانیوم

اپل به دنبال روشی برای کاهش یا پنهان کردن اثر انگشت و لکه‌های چربی روی سطح محصولات خود است. این شرکت در پتنت جدید خود به استفاده از لایه‌ای اکسیدی برای رفع این مشکل اشاره ...

اپل به دنبال روشی برای کاهش یا پنهان کردن اثر انگشت و لکه‌های چربی روی سطح محصولات - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر محلات استان مرکزی - خود است. این شرکت در پتنت جدید - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر محلات استان مرکزی - خود به استفاده از لایه‌ای اکسیدی برای رفع این مشکل اشاره کرده و باری دیگر از فلز تیتانیوم به عنوان گزینه‌ای ایده‌آل برای بدنه محصولات آینده سخن گفته است.

پتنت جدید اپل در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده ثبت و توسط Patently Apple کشف شده است. این - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر محلات استان مرکزی - پتنت که تحت عنوان - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر محلات استان مرکزی - «پوشش‌های اکسیدی برای سطوح فلزی» به - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر محلات استان مرکزی - ثبت رسیده، جزئیات استفاده از پوششی مخصوص برای کاهش اثر انگشت و لکه‌های چرب روی سطح محصولات را توصیف می‌کند.

جالب اینکه اپل اواخر ژانویه امسال پتنت دیگری را به ثبت رساند که از - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر محلات استان مرکزی - تمایل این شرکت به استفاده از بدنه تیتانیومی در مک بوک، آیپد - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر محلات استان مرکزی - و آیفون - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر محلات استان مرکزی - خبر می‌داد. اپل حالا در پتنت جدید دوباره به مزایای استفاده از تیتانیوم در محصولات الکترونیکی مصرفی مثل مقاومت بالا در برابر خوردگی و سختی تأکید کرده است.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر محلات استان مرکزی

البته اپل اشاره می‌کند که تیتانیوم در مقایسه با فلزات دیگر، به آسانی اثر انگشت را نشان می‌دهد - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر محلات استان مرکزی - که - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر محلات استان مرکزی - یکی از دلایل آن، انعکاس پایین تیتانیوم و آلیاژهای تیتانیوم است. معمولاً از پوشش‌های ضدلک (oleophobic) برای کاهش اثر انگشت روی سطح شیشه‌ای ابزارهای الکترونیکی مثل آیفون استفاده می‌شود. اما این قبیل پوشش‌ها اثربخشی کمتری روی سطوح - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر محلات استان مرکزی - تیتانیومی دارند.

اپل برای حل این مشکل، در حال تحقیق کردن درباره ساخت یک پوشش ضدلک جدید و موثرتر برای تیتانیوم است. این شرکت به استفاده - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر محلات استان مرکزی - از نوعی پوشش نازک اکسیدی اشاره می‌کند که - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر محلات استان مرکزی - تداخل رنگی ایجاد شده توسط اثر انگشت یا لک‌های دیگر را کاهش داده - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر محلات استان مرکزی - یا آن را از - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر محلات استان مرکزی - بین می‌برد. این لایه اکسیدی نور را به گونه‌ای انعکاس می‌دهد که به نظر می‌رسد هیچ اثر انگشتی روی بدنه دستگاه وجود ندارد و به عبارت - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر محلات استان مرکزی - دیگر آنها را مخفی می‌کند.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر محلات استان مرکزی

اپل می‌گوید این لایه اکسیدی با وجودی که برای بکارگیری با تیتانیوم و آلیاژ آن طراحی شده، با سطوح دیگر از جمله آلومینیوم و آلیاژ آن، فولاد، منیزیم و آلیاژ آن و زیرکونیوم و آلیاژ - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر محلات استان مرکزی - آن، قابل استفاده خواهد بود. اپل اضافه می‌کند که به کمک این لایه اکسیدی می‌توان پوشش‌های «جذاب و بادوام» برای طیف متنوعی از محصولات این شرکت مثل آیپد، آیفون، اپل - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر محلات استان مرکزی - واچ و مک بوک ساخت.

تمایل اپل به استفاده بیشتر از تیتانیوم در محصولات خود که فعلاً فقط در اپل واچ استفاده می‌شود، جالب توجه بوده و ثبت پتنت‌هایی از این دست نشان می‌دهند که این شرکت احتمالاً به فکر کنار گذاشتن بدنه‌های آلومینیومی است. هر چند که نمی‌توان زمان دقیق این اتفاق را - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر محلات استان مرکزی - پیش بینی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone