🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
  2. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  3. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12811.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۳ با مودم اسنپدراگون X60 و بهبود عملکرد 5G از راه می‌رسد

اپل در ماه‌های پایانی ۲۰۲۱ از گوشی‌های سری آیفون ۱۳ رونمایی می‌کند که طبق گزارشی جدید، از مودم 5G اسنپدراگون X60 بهره می‌برند. این مودم 5G که اوایل سال گذشته میلادی معرفی شد، با لیتوگرافی ...

اپل در ماه‌های پایانی ۲۰۲۱ از گوشی‌های سری آیفون ۱۳ رونمایی می‌کند که طبق گزارشی جدید، از مودم 5G اسنپدراگون X60 بهره می‌برند.

این مودم 5G که اوایل سال گذشته - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اسدآباد استان همدان - میلادی معرفی شد، با لیتوگرافی ۵ نانومتری و توسط سامسونگ به تولید می‌رسد. اسنپدراگون X60 در - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اسدآباد استان همدان - مقایسه با مودم 5G اسنپدراگون - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اسدآباد استان همدان - X55 مورد استفاده در گوشی‌های آیفون ۱۲ ابعاد کوچکتری دارد و همچنین انرژی کمتری - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اسدآباد استان همدان - مصرف می‌کند که نتیجه آن، افزایش شارژدهی نسل آینده آیفون‌ها خواهد بود.

گوشی‌های سری آیفون ۱۳ با - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اسدآباد استان همدان - استفاده از مودم اسنپدراگون X60 کوالکام می‌توانند بطور همزمان داده‌های 5G را از فرکانس‌های زیر ۶ گیگاهرتز و همچنین موج میلی‌متری جمع‌آوری کنند تا در کنار ارائه سرعت بالاتر، تاخیر کمتری هم داشته باشند.

موج - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اسدآباد استان همدان - میلی‌متری یک مجموعه از فرکانس‌های 5G است که در فاصله کم، سرعت فوق‌العاده بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و برای مناطق متراکم شهری کارایی دارد. در مقایسه، فرکانس‌های زیر ۶ گیگاهرتز سرعت پایین‌تری نسبت به موج میلی‌متری دارند، اما سیگنال‌ها مسافت بیشتری را طی می‌کنند و برای حومه شهر و همچنین مناطق روستایی پرکاربرد است.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اسدآباد استان همدان

گوشی‌های سری آیفون ۱۲ تنها در ایالات متحده آمریکا از موج میلی‌متری پشتیبانی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اسدآباد استان همدان - می‌کنند، اما طبق گزارش‌ها احتمالا آیفون ۱۳ چنین قابلیتی را در اختیار کاربران در کشورهای بیشتری قرار می‌دهد.

در سال ۲۰۱۹ شرکت‌های اپل و کوالکام به یک توافق تجاری دست پیدا کردند و تا چندین سال با یکدیگر همکاری - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اسدآباد استان همدان - می‌کنند که نتیجه آن، دسترسی کوپرتینویی‌ها به مودم‌های 5G کوالکام - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اسدآباد استان همدان - است. در همین راستا اپل - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اسدآباد استان همدان - در آیفون‌های ۲۰۲۱ از مودم اسنپدراگون X60 و - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اسدآباد استان همدان - در آیفون - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اسدآباد استان همدان - ۲۰۲۲ از مودم اسنپدراگون X65 استفاده خواهد کرد.

اسنپدراگون X65 اولین مودم 5G جهان با سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه محسوب می‌شود که - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اسدآباد استان همدان - می‌تواند سرعت اینترنت بالایی را در - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اسدآباد استان همدان - اختیار کاربران گوشی‌های سری آیفون‌های ۲۰۲۲ قرار دهد.

انتظار می‌رود - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر اسدآباد استان همدان - اسنپدراگون X65 آخرین مودم کوالکام مورد استفاده در آیفون‌ها باشد و کوپرتینویی‌ها از سال ۲۰۲۳، گوشی‌های خود را به مودم اختصاصی مجهز کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone