🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
  4. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  5. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12795.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

افشای اولین تصاویر واقعی شیائومی می ۱۱ لایت: نمایشگر تخت و دوربین اصلی سه‌گانه

شیائومی که اواخر سال گذشته میلادی می ۱۱ را به عنوان اولین گوشی جهان با اسنپدراگون ۸۸۸ معرفی کرد و چندین هفته پیش هم نسخه جهانی آن از راه رسید، برای رونمایی از نسخه پرو، ...

شیائومی که اواخر سال گذشته میلادی می ۱۱ را به عنوان اولین گوشی جهان با اسنپدراگون ۸۸۸ معرفی کرد و چندین هفته پیش هم نسخه جهانی آن از راه رسید، برای رونمایی از نسخه پرو، اولترا و همچنین لایت این دستگاه آماده می‌شود. حالا تصاویر واقعی شیائومی می ۱۱ لایت افشا شده‌اند.

تا به - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاندیز استان خراسان - امروز شاهد انتشار چندین رندر - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاندیز استان خراسان - از - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاندیز استان خراسان - گوشی می ۱۱ لایت بوده‌ایم، اما حالا تصاویر واقعی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاندیز استان خراسان - آن به اینترنت راه پیدا کرده‌اند که از شباهت بالای آن با نسخه استاندارد خبر - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاندیز استان خراسان - می‌دهند. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که در این دستگاه خبری از نمایشگر خمیده نیست و با پنل تخت روبه‌رو هستیم.

طبق یکی از این تصاویر، شیائومی برای موبایل آینده‌اش از سیستم عامل پیش - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاندیز استان خراسان - فرض اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری MIUI 12 استفاده می‌کند. این دستگاه همچنین از ۶ گیگابایت رم بهره می‌برد.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاندیز استان خراسان

در این تصاویر نمی‌توانیم به مدل چیپ مورد استفاده در شیائومی می ۱۱ لایت پی ببریم، با این حال این تراشه از ۸ هسته پردازشی با حداکثر فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز بهره می‌برد. طبق شایعات گذشته، این دستگاه با چیپ اسنپدراگون - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاندیز استان خراسان - 732G یا اسنپدراگون 775G از راه می‌رسد که تراشه دوم هنوز معرفی نشده است.

با وجود چنین گزارش‌هایی، منبعی که این تصاویر را به اشتراک گذاشته از بهره‌مندی گوشی شیائومی می ۱۱ لایت از چیپ اسنپدراگون ۷۷۵ و باتری ۴۱۵۰ میلی آمپر ساعتی خبر می‌دهد. علاوه بر این، گوشی آینده چینی‌ها از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری بهره می‌برد.

در حال حاضر شیائومی اشاره‌ای به این محصول نکرده و نمی‌دانیم در چه تاریخی معرفی می‌شود. با این وجود احتمالا در آینده نزدیک نسخه‌های پرو، اولترا و لایت گوشی می ۱۱ تقریبا در یک بازه زمانی رونمایی شوند و همانطور که می‌توان انتظار داشت، نسخه اولترا - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر شاندیز استان خراسان - از مشخصات فنی قدرتمندتری بهره می‌برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone