🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21111.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ پنل نمایشگر آیفون‌های ۱۲ پرو و پرو مکس را تامین می‌کند

یکی از سوالاتی که همواره پیرامون آیفون‌های جدید پرسیده می‌شود، تامین‌کننده پنل‌های اولد آن‌هاست. پیش از این گفته می‌شد اپل دیگر با سامسونگ کار نخواهد کرد و سفارشات خود را به ال جی و BOE ...

یکی از سوالاتی که همواره پیرامون آیفون‌های جدید پرسیده می‌شود، تامین‌کننده پنل‌های اولد آن‌هاست. پیش از این گفته می‌شد اپل دیگر با سامسونگ کار نخواهد کرد و سفارشات خود را به ال جی و BOE می‌دهد. با این حال - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تایباد استان خراسان - امروز مشخص شده که سامسونگ پنل‌های آیفون‌های سری پرو - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تایباد استان خراسان - امسال را تامین می‌کند.

کمپانی سامسونگ احتمالا با کیفیت‌ترین پنل‌های اولد دنیا را می‌سازد و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تایباد استان خراسان - به همین دلیل اپل به سادگی دست از سر این کمپانی کره‌ای بر نخواهد داشت. از طرفی به دلیل فروش بسیار بالای آیفون‌ها، سامسونگ هم از این معامله سود می‌کند. البته در این بین دو کمپانی ال جی و BOE نیز سامسونگ را در تامین پنل‌های اولد آیفون‌های ۲۰۲۰ همراهی می‌کند.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تایباد استان خراسان

گفته می‌شود اپل امسال قصد دارد ۴ آیفون را روانه بازار کند. دو مدل آیفون ۱۲ و ۱۲ مکس که نام پرو را یدک نمی‌کشند، از پنل‌های اولد ۶۰ هرتزی ساخت دو کمپانی ال جی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تایباد استان خراسان - و BOE بهره می‌برند، در حالی که دو مدل ۱۲ پرو و پرو مکس از پنل‌های اولد ۱۲۰ هرتزی ساخت سامسونگ استفاده می‌کنند. بدین ترتیب اپل می‌تواند هزینه اضافی پنل‌های گران‌قیمت‌تر را از طریق قیمت بالای آیفون‌های سری پرو جبران کند.

پنل‌هایی که سامسونگ در اختیار اپل قرار می‌دهد از فناوری Y-OCTA اولد بهره می‌برند که با حذف یک لایه نازک از میان مدار خازنی لمسی و تعبیه مستقیم - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تایباد استان خراسان - آن روی شیشه، باعث نازک‌تر شدن پنل شده و به صورت کلی ضخامت آن را کاهش می‌‌دهد. البته سامسونگ پنل‌های اولد LTPO نیز دارد که نرخ رفرش پویا دارند، ولی بر اساس گزارش‌ها، آن‌ها را در اختیار اپل نمی‌گذارد. اگر خاطرتان - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تایباد استان خراسان - نیست، پنل‌های LTPO در اپل واچ سری ۵ نیز به کار رفته و قابلیت نمایشگر همیشه روشن را به این ساعت‌های محبوب اضافه کرد.

با این حال تا زمانی که این گوشی‌ها به صورت رسمی معرفی و کالبدشکافی نشده‌اند، نمی‌توان صحت هیچ کدام از اخبار و شایعات منتشر شده - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تایباد استان خراسان - را تایید کرد. در نتیجه بهترین کار صبر کردن تا همان شهریور است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone