🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  2. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
  3. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  4. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29864.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

دانشجویان موبایل را به غذا ترجیح می‌دهند

محققان دانشگاه ایالتی بوفالو پژوهشی انجام داده‌اند و متوجه شدند که برخی دانشجویان ترجیح می‌دهند غذا نخورند تا اینکه تلفن هوشمندشان از آنها گرفته شود. بدین ترتیب مشخص شده که نسل جدید گوشی را به ...

محققان دانشگاه ایالتی بوفالو پژوهشی انجام داده‌اند و متوجه شدند که برخی دانشجویان ترجیح می‌دهند غذا نخورند تا اینکه تلفن هوشمندشان از آنها گرفته شود. بدین ترتیب مشخص شده که نسل جدید گوشی را به غذا ترجیح - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کرمانشاه استان کردستان - می‌دهند و احتمالاً اعتیاد به موبایل دارند.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کرمانشاه استان کردستان

در این پژوهش، ۷۶ دانشجوی ۱۸ تا ۲۲ ساله داوطلبانه شرکت کرده اند و به مدت ۳ ساعت از خوردن غذا محروم شدند. از سوی دیگر همین روند برای تلفن‌های هوشمند پیش گرفته شد و آنها مجبور شدند که دو ساعت بدون گوشی‌هایشان سر کنند.

در این ساعات، دانشجویان می‌توانستند مطالعه کنند یا روزنامه بخوانند. - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کرمانشاه استان کردستان - پس از آن دانشجویان می توانستند یک کار کامپیوتری را انجام دهند تا بتوانند امکان استفاده از گوشی یا غذای مورد علاقه خود ( یک خوراکی با ارزش ۱۰۰ کالری) را بدست آورند. در همین حین که تلاش می کردند غذا یا گوشی خود را به دست آورند کارهایی که برای به دست آوردن این دو - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کرمانشاه استان کردستان - نیاز بود نیز به مرور افزایش می یافت.

نتایج پیش آمده در این مرحله بسیار عجیب بود و حتی کارشناسان روانشناس این پروژه را متعجب کرد.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کرمانشاه استان کردستان

سارا اودانل سرپرست این پروژه در اینباره می‌گوید:

«ما از نتیجه بدست آمده تعجب کردیم. ما میدانستیم که دانشجویان تحریک می‌شوند - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کرمانشاه استان کردستان - که سریعاً - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کرمانشاه استان کردستان - گوشی‌هایشان را پس بگیرند اما انتظار نداشتیم که آنها حاضر شوند برای این مسئله، گرسنگی بکشند. در کمال ناباوری کاربران بیشتری - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کرمانشاه استان کردستان - سعی کردند گوشی‌هایشان را پس بگیرند تا اینکه چیزی برای خوردن داشته باشند.»

با این وجود باید - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کرمانشاه استان کردستان - در نظر داشت که نمونه‌ای متشکل از - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کرمانشاه استان کردستان - ۷۶ دانشجو نمی تواند نتایجی قطعی و کاملی برای یک مسئله بدست آورد. بسیاری از - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کرمانشاه استان کردستان - کاربران هم اکنون - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کرمانشاه استان کردستان - ممکن است که با توجه به سنشان، خوراکی یا غذا را به گوشی‌هایشان ترجیح دهند. بنابراین باید تحقیقات گستره‌‌تری در این باره صورت پذیرد تا اتفاقات - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کرمانشاه استان کردستان - راونشناختی پیرامون تلفن‌های هوشمند بهتر تحلیل شود.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کرمانشاه استان کردستان

این تحقیق از نفوذ ناگهانی و همه جانبه‌ی تلفن‌های هوشمند و تکنولوژی به زندگی بشر خبر می‌دهد. اکنون گجت‌های هوشمند به عضو جدایی ناپذیری از زندگی آدمی بدل شده‌ و به همین دلیل انسان‌ها اعتیاد شدیدی به گوشی‌های خود پیدا کرده‌اند. کارشناسان رفتار برخی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کرمانشاه استان کردستان - کاربران با تلفن‌های هوشمند را به معتادان تشبیه می‌کنند چرا که آنها باور دارند مکانیزم علمکرد این دو بسیار به هم شباهت دارد و درنتیجه می‌تواند نتیجه‌ی یکسانی در بدن کاربران رقم زند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone