🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40088.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

پیش بینی تحلیلگران از کاهش فروش موبایل های سامسونگ در سال 2018

اگرچه اکثر تولیدکنندگان موبایل های هوشمند طی سال آتی میلادی شاهد رشد تجارت خود خواهند بود، تحلیلگران موسسه Strategy Analytics عملکرد ضعیف سامسونگ نسبت به سال جاری میلادی را پیش بینی می کنند. این تحلیلگران ...

اگرچه اکثر تولیدکنندگان موبایل های هوشمند طی سال آتی میلادی شاهد رشد تجارت خود خواهند بود، تحلیلگران موسسه Strategy Analytics عملکرد ضعیف سامسونگ نسبت به سال جاری میلادی را پیش بینی می - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کنند. این تحلیلگران دستیابی به سهم بازار 20.5 درصدی را طی سال کامل 2017 برای سامسونگ پیش بینی کرده اند که با عرضه 319 میلیون دستگاه برابری می کند؛ با این حال این آمار طی سال 2018 به 315 میلیون دستگاه - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کاهش می یابد که برابر با سهم 19.2 درصدی از بازار است.

به گفته Strategy Analytics اصلی ترین دلیل افول نسبی سامسونگ، به افزایش - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - رقابت این کمپانی با دیگر تولیدکنندگان نظیر اپل و چندین کمپانی چینی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - باز می گردد که به شکلی ستیزجویانه، مشغول عرضه دیوایس هایی گران قیمت هستند. تا به این لحظه انتظار می رود کمپانی هایی مانند اپل، هوآوی، اوپو و شیائومی شاهد افزایش عرضه اسمارت فون هایشان در سال 2018 باشند.

پیش بینی ها نشان می دهد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - که اپل در قیاس با 218 میلیون واحد عرضه شده طی امسال، 234 میلیون دستگاه در سال 2018 عرضه می کند و 14.3 درصد از بازار را مال خود خواهد کرد. از طرف دیگر هوآوی به تلاش های جاه طلبانه خود برای تبدیل شدن به بزرگ ترین تولیدکننده موبایل در جهان ادامه داده و از 156 میلیون واحد فعلی، به 164 میلیون واحد در سال 2018 می رسد. اوپو سهم 7.8 درصدی از خود از بازار را حفظ می کند و شیائومی هم از 6.1 درصد در - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سال 2017، به 7.4 درصد در سال آتی میلادی می رسد.

از زمان عرضه نخستین دیوایس خانواده گلکسی اس، سامسونگ هر سال مشغول افزایش درآمد خود بوده؛ البته - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اگر سال - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - 2016 را در نظر نگیریم که کره ای ها مجبور به جمع آوری گلکسی نوت 7 از بازار شدند. طی سال های اخیر، سامسونگ با سرعت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کمتری نسبت به شیائومی در حال رشد در بازار هند - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بوده و بخشی از سهم خود را در چین از دست داده است؛ این یعنی سامسونگ در بزرگ ترین بازارهای جهان، عملکرد مطلوبی از خود به جای نمی گذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone