🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  2. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  3. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  4. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  5. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20007.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

افزایش ظرفیت تولید چیپ‌های ۵ نانومتری سامسونگ با هدف ساخت اسنپدراگون ۸۷۵

در گذشته گزارش‌ها به مشکلات سامسونگ در زمینه لیتوگرافی ۵ نانومتری EUV اشاره کرده بودند ولی به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای برای دریافت سفارش ساخت پردازنده اسنپدراگون ۸۷۵ و مودم X60 5G، بر این ...

در گذشته گزارش‌ها به مشکلات سامسونگ در زمینه لیتوگرافی ۵ نانومتری EUV اشاره کرده بودند ولی به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای برای دریافت سفارش ساخت پردازنده اسنپدراگون ۸۷۵ و مودم X60 5G، بر این مشکلات غلبه کرده و ظرفیت تولید خود را افزایش می‌دهد.

طبق گزارشی جدید، سامسونگ پردازنده‌های اسنپدراگون ۸۷۵ و اگزینوس ۱۰۰۰ به همراه مودم 5G اسنپدراگون X60 را با لیتوگرافی ۵ نانومتری تولید می‌کند. شایعات در گذشته به این موضوع اشاره کرده - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر چالوس استان مازندران - بودند که سامسونگ به علت مشکلات در تولید پردازنده‌های ۵ نانومتری، تراشه‌های کوالکام را نمی‌سازد و TSMC به صورت کامل چنین وظیفه‌ای را برعهده می‌گیرد ولی حالا به نظر - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر چالوس استان مازندران - می‌رسد این شرکت کره‌ای دوباره توانسته توجه سازنده تراشه‌های اسنپدراگون را جلب کند.

در حال حاضر نمی‌دانیم سامسونگ چند درصد تراشه‌های - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر چالوس استان مازندران - موردنیاز کوالکام را تولید می‌کند، با این حال با توجه به برتری و قدرت فنی بالاتر TSMC، انتظار می‌رود - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر چالوس استان مازندران - بخش عمده‌ای از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۵ و مودم اسنپدراگون X60 5G توسط این کمپانی تایوانی به تولید برسد. TSMC در گذشته توانسته پردازنده‌های موردنیاز اپل، هواوی و کوالکام را تولید کند، بنابراین دریافت سفارشات جدید برای - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر چالوس استان مازندران - آن چالش برانگیز نخواهد بود.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر چالوس استان مازندران

در صورتی که گزارش‌ها صحت داشته باشند، کوالکام به دنبال توسعه نسخه قدرتمندتر پردازنده پرچمدار آینده خود با نام اسنپدراگون 875G خواهد بود و سامسونگ با لیتوگرافی ۵ نانومتری آن را تولید می‌کند. در حالی که گزارش قبلی از تولید اسنپدراگون 875G توسط سامسونگ خبر داده بود، اشاره‌ای به ساخت اسنپدراگون ۸۷۵ توسط این - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر چالوس استان مازندران - کمپانی کره‌ای نکرده بود.

این احتمال وجود دارد که این غول فناوری کره‌ای پس از تولید تراشه‌های ۵ نانومتری، مستقیما به سراغ لیتوگرافی ۳ نانومتری برود و قصد توسعه فناوری ۴ نانومتری را نداشته باشد. این موضوع نشان از قصد جدی سامسونگ برای برتری در بازار نیمه‌هادی دارد، با این حال - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر چالوس استان مازندران - TSMC اخیرا از تولید انبوه تراشه‌های ۳ نانومتری از نیمه دوم ۲۰۲۲ خبر داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone