🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  2. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  3. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  4. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  5. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20009.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

نسخه ۲۰۰۴ ویندوز ۱۰ احتمالا به حافظه SSD آسیب می‌زند

برخی کاربران باگی را در ابزار Optimize Drives ویندوز ۱۰ شناسایی کرده‌اند که می‌تواند بر طول عمر حافظه‌های SSD تأثیر منفی بگذارد. حال مایکروسافت ضمن تأیید این باگ از انتشار به‌روزرسانی نرم افزاری برای آن ...

برخی کاربران باگی را در ابزار Optimize Drives - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر دلیجان استان مرکزی - ویندوز ۱۰ شناسایی کرده‌اند که می‌تواند بر طول عمر حافظه‌های - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر دلیجان استان مرکزی - SSD تأثیر منفی بگذارد. حال مایکروسافت ضمن تأیید این باگ از انتشار به‌روزرسانی نرم افزاری برای آن خبر داد.

پس از انتشار نسخه ۲۰۰۴ ویندوز ۱۰ در اوایل خرداد ماه، برخی از کاربران اعلام کردند ابزار Optimize Drives در - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر دلیجان استان مرکزی - ذخیره آخرین زمان یکپارچه سازی (Defragment) حافظه سیستم ناتوان است. این یعنی ویندوز ۱۰ به طور خودکار و پی‌درپی در حال دفرگ کردن هارد بوده که می‌تواند روی طول عمر حافظه‌های SSD تأثیر منفی بگذارد.

ویندوز ۱۰ تا پیش از این - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر دلیجان استان مرکزی - باگ آخرین زمانی که هارد دفرگ شده بود را ذخیره می‌کرد تا از عدم بهینه سازی هارد در فواصل کوتاه و احتمال کاسته شدن طول عمر آن جلوگیری شود. اما حالا به خاطر باگی که آپدیت ۲۰۰۴ به وجود آورده، ابزار Optimize - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر دلیجان استان مرکزی - Drives پس از هر بار ریبوت شدن حافظه آن را دفرگ می‌کند. این یعنی حافظه SSD بسیاری از سیستم‌ها ده‌ها برابر بیشتر از حالت معمول در حال یکپارچه سازی هستند.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر دلیجان استان مرکزی

مایکروسافت این باگ را که حدوداً دو ماه قبل - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر دلیجان استان مرکزی - شناسایی شد تأیید کرده و به‌روزرسانی نرم افزاری آن را همراه با بیلد 19042.487 ویندوز ۱۰ برای اعضای برنامه اینسایدر منتشر کرده است. اما - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر دلیجان استان مرکزی - کاربران عادی باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانند. توصیه می‌شود برای جلوگیری از مشکلات احتمالی فعلاً قابلیت یکپارچه سازی خودکار را در ویندوز ۱۰ غیرفعال کنید.

به زبان ساده وقتی هارد یکپارچه سازی می‌شود محتواهای ذخیره شده روی آن مجدداً سازمان دهی می‌شوند که به افزایش سرعت دسترسی به داده‌ها منجر می‌شود. یکپارچه سازی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر دلیجان استان مرکزی - در برخی مواقع تأثیر بسیار مثبتی بر عملکرد سیستم می‌گذارد اما در عین حال از فشار مضاعفی که فرآیند بهینه سازی روی هارد می‌گذارد نمی‌توان چشم پوشی کرد. برخی کارشناسان معتقدند حافظه‌های SSD را نباید یکپارچه سازی کرد و برخی دیگر انجام آن یک مرتبه در ماه را توصیه کرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone