🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  2. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  3. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  4. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  5. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32359.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

نمایشگرهای Micro LED سامسونگ با ضخامت ۳۰ میلیمتر در راهند

در طبقه دوم ساختمان متعلق به سامسونگ واقع در استان Gyeonggi کره جنوبی اتاقی قرار دارد که طبق گفته افراد مطلع حالا پر شده از نمونه اولیه نمایشگرهای Micro LED و قرار است ظرف ماه های ...

در طبقه دوم ساختمان متعلق به سامسونگ واقع در استان Gyeonggi کره جنوبی اتاقی قرار دارد که طبق گفته افراد مطلع حالا پر شده از نمونه اولیه نمایشگرهای Micro LED و قرار - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مریوان استان کردستان - است ظرف ماه های آتی به بازارهای جهانی عرضه شوند.

نمونه های اولیه به نمایش در آمده مربوط به مدل The Wall می شوند که نخستین بار در جریان نمایشگاه CES 2018 به نمایش گذاشته شد و نسل بعدی از نمایشگرهای هوشمند بهره مند از تکنولوژی Micro LED محسوب می شوند. این نمایشگرها شامل مجموعه ای از LEDهای میکروسکوپی هستند که پیکسل ها را می سازند.

گفته می شود که سامسونگ اخیرا آمادگی لازم را کسب نموده تا تولید انبوه نمایشگرهای The Wall خود را هم برای مصارف تجاری و هم سرگرمی آغاز نماید و مشخصا این نمایشگرها را برای استفاده در هتل ها، فروشگاه ها، - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مریوان استان کردستان - استادیوم ها، موزه ها، مراکز تفریحی و منازل بسیار لوکس ساخته است.

هن جونگ هی رئیس کسب و کار نمایشگرهای سامسونگ در جریان کنفرانس خبری اخیر خود در این باره گفت:

ما توسعه تکنولوژی میکرو LED را به اتمام رسانده ایم و هم اکنون در مرحله افزایش تولید هستیم.

همانطور که پیشتر اشاره شد برند تلویزیون های میکرو LED سامسونگ موسوم به The Wall قرار است که در کنار برند QLED آن (کوتاه شده عبارت quantum-dot light-emitting diode) به بازار محصولات پریمیم و بزرگ عرضه شوند.

علاوه بر این سامسونگ قصد - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مریوان استان کردستان - دارد از عبارت نمایشگر یا صفحه نمایش برای توصیف محصولات گروه The Wall خود بهره بگیرد و نه تلویزیون. این گروه از محصولات سامسونگ با - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مریوان استان کردستان - کمک ماژول های بدون قاب ساخته شده اند و مانند تلویزیون های معمولی ابعاد و اندازه مرسوم بر پایه اینچ را ندارند و خریداران می توانند بسته به فضایی که در اختیار دارند تعداد مختلفی از آنها را با اشکال گوناگون در کنار هم قرار دهند و روی دیوار بگذارند.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مریوان استان کردستان

هن در جریان کنفرانس اخیر خود اینطور گفته: ما دیگر برای محصولات آینده مان از عبارت تلویزیون استفاده نخواهیم کرد. بدین ترتیب مشتریان قادر خواهند بود هر چیدمانی را برای این نمایشگرها در نظر بگیرند.

اما نسخه خانگی آتی از The Wall ضخامتی در حدود ۳۰ میلیمتر یا کمتر خواهد داشت و هن از آن تحت عنوان وسیله ای لوکس برای سرگرمی های خانگی یاد کرده است.

نمایشگرهای میکرو LED سامسونگ کاملا متفاوت از محصولات LED قبلی آن خواهند بود زیرا آنطور که یو هو سان نایب رئیس کسب و کار نمایشگرهای سامسونگ گفته از نوعی تکنولوژی اختصاصی موسوم به flip-chip bonding بهره می برند؛ - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مریوان استان کردستان - منظور از این تکنولوژی نیز - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مریوان استان کردستان - روشی برای اتصال دستگاه های نیمه هادی نظیر بوردهای مجتمع به مدارهای خارجی با کمک لحیم است.

عمر مفید این نمایشگرها برابر با صد هزار ساعت عنوان - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مریوان استان کردستان - شده

اما علاوه بر فرایند تولید چیپ، تکنولوژی پایین آورنده بازتاب، چیپ LED بهبود دهنده رنگ و تکنولوژی پیشرفته ضد ضربه نیز قرار است که در نمایشگرهای Micro LED این شرکت مورد استفاده قرار گیرد تا تضاد رنگ و مشکی فوق العاده ای را برای آنها به ارمغان بیاورد.

شاید بد نباشد بدانید که یک تلویزیون 4K micro LED حداکثر ۲۴ میلیون LED دارد. علاوه بر این به لطف تکنولوژی نوآورانه سامسونگ در ساخت چیپ نمایشگرهای micro LED این شرکت عمر مفیدی در حدود صد هزار ساعت خواهند داشت که از عمر مفید نمایشگرهای OLED - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مریوان استان کردستان - بیشتر خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone