تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  2. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  3. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  4. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13222.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

دل دسکتاپ‌های Alienware و XPS را با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل بروز کرد

دل مدت کوتاهی پس از معرفی نسل جدید پردازنده‌های اینتل به نام «راکت لیک اس»، از نسخه بروز شده دسکتاپ‌های Alienware و XPS با این تراشه‌ها رونمایی کرد. دسکتاپ Alienware Aurora R12 و XPS به ...

دل مدت کوتاهی پس از معرفی نسل جدید پردازنده‌های اینتل به نام «راکت لیک اس»، - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شاندیز استان خراسان - از نسخه بروز شده دسکتاپ‌های Alienware و XPS با این تراشه‌ها رونمایی کرد.

دسکتاپ Alienware Aurora R12 و XPS به پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل مجهز می‌شوند و فروش آن‌ها از فردا آغاز می‌شود. پردازنده‌های جدید اینتل با - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شاندیز استان خراسان - اسم رمز راکت لیک اس، در مقایسه با نسل قبلی تا ۱۹ درصد - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شاندیز استان خراسان - عملکرد بالاتری دارند. با وجود چنین افزایش عملکردی، بالاترین مدل این نسل به نام Core i9-11900K تنها از ۸ هسته پردازشی بهره می‌برد که - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شاندیز استان خراسان - ۲ هسته از پردازنده Core i9-10900K کمتر است.

از آنجایی که برای اکثر گیمرها عملکرد تک‌ هسته‌ای و همچنین فرکانس بالا اهمیت دارد و توجه چندانی به عملکرد چند هسته‌ای پردازنده‌ها نمی‌کنند، حذف ۲ هسته چندان روی آن‌ها تاثیر ندارد. اینتل ادعا کرده که پردازنده Core i9-11900K در - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شاندیز استان خراسان - بازی‌ها عملکرد بهتری نسبت به گذشته دارد.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شاندیز استان خراسان
Alienware Aurora R12

طبق - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شاندیز استان خراسان - ادعای اینتل، این پردازنده جدید در «Microsoft Flight Simulator» در رزولوشن فول اچ دی و تنظیمات بالا، نسبت به گذشته تا ۱۴ درصد سریعتر است.

اگرچه دل دسکتاپ‌هایش - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شاندیز استان خراسان - را با جدیدترین پردازنده‌های اینتل بروزرسانی کرده، اما طراحی XPS و Aurora R12 تغییری نسبت به گذشته نداشته. دسکتاپ XPS همچنان طراحی جعبه‌ای شکل دارد که مشابه جدیدترین لپ‌تاپ‌های XPS است. با این وجود، Aurora R12 از یک - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شاندیز استان خراسان - طراحی آینده‌نگرانه بهره - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شاندیز استان خراسان - می‌برد و شبیه به فیلم‌های علمی تخیلی است.

با وجود اینکه دل این محصولات را به پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل مجهز می‌کند، اما همچنان نمی‌توان آن‌ها را با کارت‌های گرافیک جدید و قدرتمند RTX 3080 یا RTX 3090 سفارش داد که تعجب‌برانگیز - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شاندیز استان خراسان - است.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شاندیز استان خراسان
دل XPS

این احتمال وجود دارد - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شاندیز استان خراسان - که کمبود موجودی این کارت‌های گرافیک، باعث چنین تصمیمی از سوی دل شده باشد و شاید در آینده گیمرها به - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شاندیز استان خراسان - این GPUهای انویدیا دسترسی پیدا کنند. در حالی که Aurora را می‌توان با پردازنده‌های رایزن AMD سفارش داد، شرکت دل چنین قابلیتی را در اختیار خریداران دسکتاپ XPS قرار نمی‌دهد.

- تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شاندیز استان خراسان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone