🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  5. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32614.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

پاسخ گوگل به کارمندان درباره پروژه توسعه جستجوگر سانسور شده برای چین

ساندار پیچای مدیر اجرایی و سرگی برین هم مؤسس گوگل امروز در جمع کارمندان کمپانی حاضر شدند و درباره پروژه موسوم به «Dragonfly» (سنجاقک) برای بازگشت به بازار چین توضیحاتی را ارائه دادند. بر اساس ...

ساندار پیچای مدیر اجرایی و سرگی برین هم مؤسس گوگل امروز در جمع کارمندان کمپانی حاضر - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شدند و درباره پروژه موسوم به «Dragonfly» (سنجاقک) برای بازگشت به بازار چین توضیحاتی را ارائه دادند.

بر اساس گفته های - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - پیچای، تلاش برای ورود مجدد به بازار چین هنوز در مراحل ابتدایی و آزمایشی خود به سر می برد. او اضافه کرد این شرکت به ارائه یک موتور جست و جوی مستقل نزدیک هم نشده و احتمال اجرای چنین پروژه ای فعلاً چندان مشخص نیست.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

طبق ادعای کارکنان گوگل، پروژه سنجاقک برای توسعه یک جستجوگر سانسور شده با توجه به الزامات حکومت چین راه اندازی شده که این امر، اعتراضات زیادی را در - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کمپانی ساکن مانتین ویو برانگیخته است. ساندار پیچای در پاسخ به این اعتراضات اظهار داشته:

به نظر من خیلی از اوقات ممکن است فعالیتی در مراحل آزمایشی باشد و - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - گروه های درگیر پروژه، مشغول انجام کارهای مختلف و بحث بر سر اتخاذ تصمیمات متفاوت باشند. در چنین شرایطی، شفافیت کامل احتمال بروز مشکلات را بیشتر می کند. در حال حاضر تیم های ما با مشکلات جدی دست به گریبان هستند. البته فکر می کنم ما به عنوان یک کمپانی، نسبت به سایر شرکت های دنیا بیشتر به شفافیت پایبند باشیم.

مأموریت اصلی ما سامان دهی اطلاعات در سطح جهانی است. چین نیز یک پنجم جمعیت جهان را شامل می شود و ما هم برای انجام مأموریت خود، باید به حضور هرچه بیشتر در چین فکر کنیم. من معتقدم تأثیر ما در همه جای دنیا مثبت بوده و دلیلی نمی بینم که این موضوع در چین متفاوت باشد.

از سوی دیگر سرگی برین نیز در دیدار با کارمندان گوگل گفت پیش از هیاهوی اخیر در شرکت، پروژه سنجاقک توجه او را جلب نکرده بود. برین در ادامه اظهار داشت کارمندان گوگل باید به جای نگرانی بابت بعضی از اصول خود، نسبت به فعالیتشان افتخار کنند.

لازم به ذکر است که هم مؤسس گوگل بلافاصله پس از اطلاع از نشر اخبار جلسه به بیرون، - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - موضوع صحبت های خود را تغییر داد؛ خبرنگارانی از - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نیویورک تایمز و BuzzFeed در حال توییت نقل قول هایی از وی بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone