🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  3. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  4. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32624.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

پرچمدار بعدی نوکیا همین هفته معرفی می‌شود

اخیراً گوشی‌های اندرویدی نوکیا موفق شدند که توجه برخی خریداران را به خود جلب کرده و فروش مطلوبی را تجربه کنند. با اینکه صاحب امتیاز برند نوکیا یعنی شرکت HMD Global در بهار امسال گوشی‌های زیادی ...

اخیراً گوشی‌های - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مینودشت استان گلستان - اندرویدی نوکیا موفق شدند که توجه برخی خریداران را به خود جلب کرده و فروش مطلوبی را تجربه کنند. با اینکه صاحب امتیاز برند نوکیا یعنی شرکت HMD Global در بهار امسال گوشی‌های زیادی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مینودشت استان گلستان - را معرفی کرده است اما هنوز گوشی پرچمداری با نام نوکیا به بازار جهانی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مینودشت استان گلستان - عرضه نشده که از لحاظ قابلیت‌ها و مشخصات بتواند با پرچمداران تولیدکنندگان معروف به رقابت بپردازد. حال به نظر می‌رسد این اتفاق با معرفی نوکیا 9 در همین هفته رخ دهد.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مینودشت استان گلستان

طی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مینودشت استان گلستان - ماه‌های اخیر شایعاتی از - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مینودشت استان گلستان - این موبایل در فضای مجازی منتشر شده که جزئیاتی از پرچمدار بعدی نوکیا نمایان می‌ساخت و نشان می‌داد که نوکیا 9 بر خلاف دیگر گوشی‌های HMD Global قابلیت‌های مطلوبی دارد و قادر است با پرچمداران گوگل، - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مینودشت استان گلستان - سامسونگ و ... رقابت کند.

به تازگی پروفایل رسمی برند یاد شده با انتشار پستی اعلام کرده که مورد انتظارترین گوشی این برند نوکیا در تاریخ ۳۰ مرداد معرفی خواهد شد. البته عکس به نمایش گذاشته شده همراه این توییت، جزئیات زیادی را مشخص نکرده و تنها طرح کلی این گوشی را نمایان می‌کند.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مینودشت استان گلستان

با این وجود پیشتر مشخص شده که نوکیا قصد دارد از بریدگی بالای نمایشگر آیفون 10 در صفحه نمایش پرچمدار جدیدش استفاده کند و علاوه بر آن طراحی لبه‌های گرد سامسونگ را در کناره‌های صفحه نمایش این موبایل پیاده کند.

ضمن اینکه بر اساس شایعات قبلی، احتمالاً نوکیا 9 از چیپست اسنپدراگون 845 و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره خواهد برد.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مینودشت استان گلستان

شاید بهترین ویژگی‌ موبایل‌های برند نوکیا این باشد که سیستم عامل آنها به سرعت آپدیت می‌شوند و HMD Global به تازگی اعلام - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مینودشت استان گلستان - کرده که تقریباً تمامی گوشی های هوشمند نوکیا اندروید پای را دریافت می کنند. این مسئله رابطه‌ی خوب این - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مینودشت استان گلستان - شرکت با گوگل را نشان می‌دهد و به نظر می رسد از این پس سری تلفن‌های هوشمند این برند، آخرین به روز رسانی سیستم عامل - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مینودشت استان گلستان - اندروید را - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مینودشت استان گلستان - بلافاصله دریافت کنند.

البته باید گفت که هنوز نام نوکیا 9 رسماً برای پرچمدار بعدی این برند انتخاب نشده و در توییتر رسمی نوکیا نیز گوشی یاد شده مورد انتظارترین تلفن هوشمند این برند معرفی شده است اما با توجه به ترتیب نامگذاری عددی پرچمداران نوکیا، رقم ۹ محتمل ترین گزینه برای اسم رسمی این پرچمدار به شمار می‌رود.

 

تماشا کنید: تست مقاومت نوکیا ۳۳۱۰ با جریان برق یک میلیون ولتی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone