🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
  5. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32615.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

نمونه آزمایشی گوگل پیکسل 3 XL با بریدگی نمایشگر در کانادا رؤیت شد

با نزدیک شدن به فصل پاییز بازار شایعات و انتشار اطلاعات مربوط به تلفن های هوشمند گوگل داغ تر شده و هر از چند گاهی رندرها و تصاویری از موبایل های پیکسل 3 و پیکسل ...

با نزدیک شدن به فصل پاییز بازار شایعات و انتشار اطلاعات مربوط به تلفن های هوشمند گوگل داغ تر شده و هر از چند گاهی رندرها و تصاویری از موبایل های پیکسل 3 و پیکسل 3 XL در فضای اینترنت منتشر می شود.

حالا یکی از ساکنین شهر تورنتو در کانادا عکسی را منتشر کرده که به احتمال زیاد نسخه آزمایشی پرچمدار پیکسل 3 XL را در دستان - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر الوند استان زنجان - یک کاربر نشان می دهد. البته گوشی های خانواده پیکسل معمولاً در نیمه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر الوند استان زنجان - اول مهر ماه (12 مهر) معرفی می شوند؛ در نتیجه بعید نیست - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر الوند استان زنجان - کمپانی برای تست عملکرد محصول خود، تعدادی نسخه آزمایشی را در اختیار کاربران منتخب - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر الوند استان زنجان - قرار داده باشد.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر الوند استان زنجان

عکس فوق که در یک تراموا ثبت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر الوند استان زنجان - شده، دستگاهی را نشان می دهد که برای جلوگیری از فاش شدن هویت اصلی، در یک قاب محافظ ضخیم قرار گرفته است. البته برای شناسایی این تلفن هوشمند نشانه هایی وجود دارد که پیکسل 3 XL بودن آن را تأیید می کنند.

گوشی های خانواده پیکسل معمولاً در نیمه اول مهر ماه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر الوند استان زنجان - معرفی می شوند

به عنوان مثال نخستین نشانه، اسپیکرهای استریو در بالا و پایین نمایشگر هستند که در نسخه های قبلی نیز وجود داشتند. از سوی دیگر طبق شایعات، پیکسل 3 XL از یک نمایشگر 6.7 اینچی بهره می برد که گوشی موجود در تصویر نیز چنین ابعادی دارد. همچنین بریدگی نمایشگر در بالای صفحه و برآمدگی اندک در قسمت پایین تلفن مورد بحث هم با - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر الوند استان زنجان - ویدیوی زنده‌ای که اخیراً منتشر شده بود تطابق دارند.

در کنار موارد مذکور، برخورداری از اندروید Pie در اسمارتفون کاربر کانادایی نیز مورد دیگری است که با دقت به نمایشگر گوشی و دکمه هوم کپسولی، قابل رؤیت بوده و نشان می دهد گوگل تقریباً توسعه پرچمدار بعدی خود را تکمیل کرده و در حال تست عملی برای رفع ایرادات جزئی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone