🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
  2. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  4. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  5. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32629.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

انتشار اطلاعات بیشتر از اولین موبایل اندروید گو سامسونگ

سامسونگ هم قرار است به کاروان کمپانی های حامی اندروید گو بپیوندد و نخستین گوشی این شرکت که از نسخه سبک سیستم عامل گوگل بهره می برد گلکسی J2 Core خواهد بود. این نخستین بار ...

سامسونگ هم قرار است به کاروان کمپانی های حامی اندروید گو بپیوندد و نخستین گوشی این شرکت که از نسخه سبک سیستم عامل - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - گوگل بهره می - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - برد گلکسی J2 Core خواهد بود.

این نخستین بار نیست که شاهد انتشار خبرهایی پیرامون این موضوع هستیم اما این بار به لطف انتشار نسخه روسی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - راهنمای موبایل مذکور اطلاعات رسمی بیشتری درباره گلکسی J2 - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - Core  به دست آمده است. این گوشی با شماره مدل SM-J260F شناخته می‌شود و به احتمال قریب به - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - یقین نسخه ای بین المللی است که در بازارهای متعددی عرضه می شود.

بر اساس داده های جدید این گوشی هوشمند که قرار است میزبان چیپست چهار هسته ای ۱.۴ گیگاهرتز  اگزینوس ۷۵۷۰ و ۱ گیگابایت رم باشد، از دو سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد. در واقع این ماژول هیبرید به کاربر اجازه می دهد از یکی از این دو درگاه به عنوان اسلات سیم کارت میکرو sd - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بهره ببرد.تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

علاوه - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بر این کاور پشتی گلکسی J2 Core  هم مثل نسل های قبلی قابل جدا شدن است و کاربر برای وارد کردن سیم کارت باید باتری را هم خارج کند. از آنجایی که باید یک موبایل اقتصادی سروکار داریم از پورت USB C خبری نبوده و این گوشی از درگاه micro-USB بهره خواهد برد.

اگرچه گلکسی J2 Core  به خانواده موبایل های اندروید گو تعلق دارد اما برخی از تصاویر منتشر شده در این راهنما از - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نصب اپلیکیشن های پیش فرض سامسونگ مثل گلکسی اپس و اسمارت سوییچ روی ان خبر می دهند.

اگر شما هم به موبایلی که قرار است سرعت و قیمت مناسب را همزمان در اختیار کاربر قرار دهد علاقمند هستید، بهتر است بدانید که کمپانی سازنده هنوز تاریخ دقیقی را برای معرفی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - یا بهای آن مشخص نکرده اما بعید نیست در نمایشگاه IFA  ۲۰۱۸ شاهد رونمایی از آن باشیم.

 

تماشا کنید: مقایسه هواوی Y7 پرایم 2018 و گلکسی J7 پرو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone