🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  2. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32632.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

پایان کار اپ Goggles رسماً اعلام شد؛ گوگل لنز گزینه جایگزین

  گوگل رسماً خبر از پایان کار اپلیکیشن Goggles داده است. اپلیکیشن Goggles از سال ها پیش در دسترس بود و کاربران می توانستند با گرفتن دوربین به سمت اشیاء آنها را تشخیص داده و اطلاعات دیگری در ...

 

گوگل رسماً خبر از - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر رامسر استان مازندران - پایان کار اپلیکیشن Goggles داده است.

اپلیکیشن Goggles از - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر رامسر استان مازندران - سال ها پیش در دسترس بود و کاربران می توانستند با گرفتن دوربین به سمت اشیاء آنها را تشخیص داده - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر رامسر استان مازندران - و اطلاعات دیگری در موردشان کسب کنند.

اما اگر این اپلیکیشن را روی گوشی خود داشته باشید با باز کردن آن با پیغامی روبرو می شوید که - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر رامسر استان مازندران - خبر از پایان کار Goggles می دهد. - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر رامسر استان مازندران - البته گوگل به فکر یک جایگزین نیز بوده است.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر رامسر استان مازندران

اگر گوشی سازگار با اپلیکیشن - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر رامسر استان مازندران - مستقل گوگل لنز داشته باشید، مستقیماً پیشنهاد دانلود اپ لنز نشان داده می شود، در غیر این صورت پیامی مبنی بر موجود بودن قابلیت های لنز در اپ فوتوز گوگل نمایش داده - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر رامسر استان مازندران - می شود و به این ترتیب می توانید با کلیک روی گزینه نمایش داده شده به اپ - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر رامسر استان مازندران - تصاویر گوگل وارد شوید و از قابلیت های لنز بهره ببرید.

Goggles هم مشابه با لنز عمل می کرد البته لنز هوشمندتر است و بهتر می تواند اشیاء را شناسایی کند. همچنین قابلیت های بیشتری ارائه می دهد.

 

تماشا کنید: روس ها ویدیوی زنده گوگل پیکسل ۳ اکس ال را منتشر کردند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حسنیه نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
با سلام و احترام، من می‌خواستم درباره‌ی یکی از مشکلات روی داده در مورد جارو برقی ناسیونال LB2040 استفسار کنم. چند نفر از مصرف کنندگان در منطقه شاه منصور شهر رامسر از وجود مشکل در عملکرد این جارو برقی شکایت کرده‌اند. این مشکل اغلب با روشن شدن نشانگر شارژ باتری در دستگاه و پس از استفاده از جارو برقی رخ می‌دهد. در صورت بروز این مشکل، جارو برقی قادر به ادامه‌ی کار نمی‌باشد و در نتیجه از عملکرد آن متاثر می‌شود.

برای تعمیر این مشکل، می‌توانید به یکی از فروشندگان و نمایندگان ناسیونال در منطقه مراجعه کنید. همچنین، می‌توانید با تماس با پشتیبانی فنی ناسیونال، راهنمایی لازم برای حل این مشکل را دریافت کنید. بهترین روش برای اجرای تعمیرات، مشاوره با افراد متخصص و مجرب می‌باشد. امیدوارم که این مشکل با سرعت و بدون ایجاد مزاحمت برطرف شود. با تشکر از شما بابت پاسخ دهی به این سؤال



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone