🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  3. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  4. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32626.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

هواوی گوشی های نوا 3 و نوا 3i را در ایران رونمایی کرد

گوشی های هواوی نوا 3 و هواوی نوا 3i را به شکل رسمی در ایران معرفی شدند. این مراسم رونمایی روز شنبه 27 مرداد ماه در محل مجموعه کارتینگ آزادی و با حضور اصحاب رسانه ...

گوشی های هواوی نوا - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - 3 و هواوی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نوا 3i را به شکل رسمی در ایران معرفی شدند. این مراسم رونمایی روز شنبه 27 مرداد ماه در محل مجموعه کارتینگ آزادی و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و در جریان آن، خبرنگاران توانستند با این - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دو محصول جدید غول تکنولوژی چین از نزدیک آشنا شوند.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

بابک فیاض، مدیر مارکتینگ هواوی در - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ابتدای - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - این مراسم به ارائه آمار موفقیت های هواوی طی سال - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - های اخیر پرداخت. این شرکت توانسته در سال 2018 تا به اینجا بیش از 100 میلیون دستگاه تلفن هوشمند عرضه کند که رقم قابل توجهی محسوب می شود.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

گوشی میت 10 از زمان عرضه تاکنون به فروش - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - 10 میلیونی رسیده و بیش از 9 میلیون دستگاه گوشی پرچمدار P20 پرو هم به سرتاسر جهان ارسال شده است. شبکه فروش هواوی در کشورمان اکنون 53 هزار فروشگاه، 3500 مرکز تجربه کاربری و 25 برندشاپ را شامل می شود.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

پس از فیاض، نوبت به - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - محمد امین ناهید، مدیر روابط عمومی و مارکتینگ هواوی رسید تا گوشی هواوی نوا 3 را معرفی کند. همان طور که قبلاً هم در دیجیاتو خواندید، نوا 3 پرچمدار جدیدی از سری جوان پسند نوا محسوب می شود و سخت افزار قدرتمند، طراحی زیبا و دوربین های حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهد.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

قابلیت های هوش مصنوعی هواوی نوا 3 در بخش های مختلف به کمک کاربر می آیند، به ویژه در حوزه عکاسی. این گوشی برای اولین بار می تواند 8 صحنه مختلف را در زمان سلفی گرفتن شناسایی کرده و تنظیمات مناسب آن را اعمال نماید، ضمن اینکه حتی در زمان ویدیو گرفتن با دوربین جلو هم قابلیت HDR فعال - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - می شود. هواوی مدعی شده که سلفی های این - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دوربین - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - را می توانید به شکل پوستر در ابعاد 2×1.5 متر چاپ کنید. البته در مورد صحت این ادعا هنوز نمی توانیم نظر قطعی بدهیم.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

از دیگر ویژگی های شاخص هواوی نوا 3 می توان به نمایشگر 6.3 اینچی فول ویو، چیپست Kirin 970 به همراه 6 گیگابایت رَم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 16 و 24 مگاپیکسلی و - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - باتری 3750 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. خوشبختانه هواوی در این گوشی برای رفع مشکل تشخیص چهره در نور کم از نور مادون قرمز استفاده می کند. هواوی نوا 3 در رنگ های مشکی، آبی و - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ارغوانی Iris وارد کشورمان خواهد شد.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

میان رده جدید هواوی یعنی نوا 3i اولین گوشی این شرکت با چیپست جدید Kirin 710 محسوب می شود. این چیپست رقیب مستقیم اسنپدراگون 710 است و نسبت به - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - Kirin 659 - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - عملکرد بسیار بهتری دارد. از جمله قابلیت های این چیپست 12 نانومتری می توان به موتور هوش مصنوعی، پردازنده تصویری مستقل، ارتباطات بیسیم سریع تر - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و عکاسی هوشمند اشاره کرد.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

دیگر مشخصات هواوی نوا 3i عبارتند از 4 گیگابایت رَم، 128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی دوگانه 2+16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی دوگانه 2+24 مگاپیکسلی و باتری 3340 میلی آمپر ساعتی. این گوشی هم در رنگ های مشکی، سفید و ارغوانی Iris عرضه خواهد شد.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

به خاطر بی ثباتی قیمت دلار در کشور، هواوی فقط قیمت دلاری این دو محصول را اعلام کرد. نوا 3 با قیمت 499 دلار و نوا 3i با قیمت 359 دلار وارد کشور می شوند. مدیر روابط عمومی هواوی به دیجیاتو گفت این شرکت تا جای ممکن تلاش می کند تا قیمت دلاری ورود محصول به کشور را کاهش دهد، ولی پس از آن دیگر کاری از دست آنها بر نمی آید و همه چیز را قیمت دلار در بازار تعیین می کند. ناهید افزود افزایش قیمت دلار، بیش از همه شرکت های فعال در کشور را متضرر می کند و آنها به هیچ وجه از وضعیت کنونی راضی نیستند. امیدواریم با برقراری ثبات در بازار، کاربران بتوانند از جدیدترین محصولات تکنولوژی روز دنیا بهره مند شوند.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone