🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  2. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  3. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  4. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  5. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32621.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

حمله سایبری گسترده به نهادهای دولتی آمریکا توسط هکرهای چینی

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی مؤسسه امنیت اطلاعات «Recorded Future»، در زمان مذاکرات تجاری مقامات ایالت آلاسکای آمریکا با همتایان چینی، زیرساخت های اطلاعاتی این ایالت مورد حمله سایبری گسترده قرار گرفته اند. ...

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی مؤسسه امنیت اطلاعات «Recorded Future»، در زمان مذاکرات تجاری مقامات ایالت آلاسکای آمریکا با همتایان - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - چینی، زیرساخت های اطلاعاتی این ایالت مورد حمله سایبری گسترده قرار گرفته اند.

مؤسسه مورد اشاره عنوان - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کرده هکرهای چینی طی یک بازه زمانی دو ماهه، 1 میلیون بار به شبکه ایالت آلاسکا متصل شده و برای یافتن نفوذپذیری های امنیتی تلاش کرده اند. هدف اصلی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - هکرها نهادهای دولتی به خصوص اداره منابع - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - طبیعی و انرژی آلاسکا بوده، - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - که البته بنا به اطلاعات موجود نتوانستند به اهداف خود برسند.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان

حملات مذکور درست زمانی رخ داد که هیئتی از آلاسکا برای توسعه جریان تجارت با چین - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - راهی این کشور شد. جالب است بدانید که یکی از برنامه های مدنظر تیم آمریکایی، احداث خط لوله گاز مستقیم از آلاسکا به چین با هزینه 43 میلیارد دلار بوده است.

هکرهای دولتی چین با انگیزه های ملی-سیاسی حملات خود را انجام می دهند

لازم به ذکر است که هکرهای دولتی چین پیش از این به شبکه برق آمریکا و چندین میلیون دستگاه مودم - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در این کشور نفوذ کرده بودند که این سطح از حمله سایبری، راه های کسب اطلاعات توسط جاسوسان را بیش از پیش تقویت کرده است. البته هکرهای دولتی بر خلاف همکاران مستقلشان، که اغلب با انگیزه کسب پول و سرقت های میلیون دلاری اقدام به حمله سایبری می کنند، از تمام زیرساخت های حکومت مرکزی بهره مند بوده و با انگیزه های ملی-سیاسی حملات خود را انجام می - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دهند.

نکته جالب توجه تشدید حملات در زمان بازگشت تیم آمریکایی به آلاسکا بود که نشان می - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دهد هکرها به دنبال کسب اطلاعات درباره تصمیمات طرف مقابل و ایجاد مزیت رقابتی برای مذاکره - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کنندگان چینی در جلسات بعدی بوده اند.

گفتنی است دور دیگری از حملات سایبری نیز زمانی به وقوع پیوست که «بیل واکر» رئیس تیم آمریکایی، اظهار داشت این هیئت برای - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اتخاذ تصمیمات درباره جنگ اقتصادی ترامپ علیه چین با تیم چینی مذاکره خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone