🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  5. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32616.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

اعتراض کارمندان گوگل به توسعه جستجوگر سانسور شده برای کشور چین

بنابر گزارش نیویورک تایمز، به تازگی بالغ بر هزار نفر از کارمندان گوگل با امضای نامه ای، به تلاش این کمپانی در جهت ساخت نسخه ای سانسور شده از موتور جستجوگرش برای کشور چین اعتراض ...

بنابر - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نیشابور استان خراسان - گزارش نیویورک تایمز، به تازگی بالغ بر هزار نفر از - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نیشابور استان خراسان - کارمندان گوگل با امضای نامه ای، به تلاش این کمپانی در جهت ساخت نسخه ای سانسور شده از موتور جستجوگرش برای کشور چین اعتراض کرده - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نیشابور استان خراسان - اند. در این نامه، کارمندان خواستار شفافیت هرچه بیشتر و در نظرگیری حقوق بشر - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نیشابور استان خراسان - در تصمیم گیری ها شده اند؛ زیرا پایش اینترنت و همکاری با دولت چین، می تواند به ساکت کردن صدای معترضان و به خطر انداختن اطلاعات فعالان سیاسی و - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نیشابور استان خراسان - اجتماعی منجر شود.

در بخشی از نامه کارمندان که از سوی منابع ناشناخته در اختیار نیویورک تایمز قرار گرفته آمده «در حال حاضر ما هیچ اطلاعات در اختیار نداریم که قادر به اتخاذ تصمیمی آگاهانه - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نیشابور استان خراسان - درباره کارمان، پروژه هایمان و استخدام مان باشیم. کارمندان گوگل نیاز دارند بدانند که ما در حال ساخت چه چیزی هستیم.»

در روز - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نیشابور استان خراسان - سوم آگوست گذشته، نشریه های The Intercept و The Information گزارش کردند که گوگل مشغول کار روی یک - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نیشابور استان خراسان - اپلیکیشن جستجوگر و نیز یک اپلیکیشن خبری سانسور شده - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نیشابور استان خراسان - برای چین است و هدف نهایی، احیای موتور جستجوگر این کمپانی در کشور مورد اشاره است. گفته می شود که توسعه این اپلیکیشن ها از سال پیش میلادی آغاز شده و طی این مدت، گوگل ترجیح داده که - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نیشابور استان خراسان - در این باره سکوت اختیار کند. - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نیشابور استان خراسان - این کمپانی ضمناً از پاسخ به گزارش های منتشر شده سر باز زد.

در سال 2010 میلادی بود - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نیشابور استان خراسان - که گوگل از بازار چین خارج شد؛ پس از تلاشی ناموفق برای - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نیشابور استان خراسان - راه اندازی جستجوگر سانسور نشده خود در چین که البته به مذاق دولت پکن خوش نیامد. بازگشت جنجالی گوگل به بازار این کشور، در تضاد کامل با شعار «شیطان نباش» است که سال ها پیش کمپانی ساکن مانتین ویو با آن شناخته می شد؛ زمانی که گوگل به آزادی اینترنت اهمیت می داد - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نیشابور استان خراسان - و حتی در - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر نیشابور استان خراسان - شعبه آسیا خود، مدیری به نام «مدیر آزادی بیان» استخدام کرده بود. مدیر آزادی بیان سابق گوگل اخیراً در تازه ترین مصاحبه خود گفت که راه اندازی ورژنی سانسور شده از جستجوگر گوگل، «ایده ای بسیار بد است، کاری احمقانه».

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone