🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  3. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32612.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

از قاچاق مواد مخدر تا جاسوسی از کارمندان؛ در گیگافکتوری ایلان ماسک چه می گذرد؟

یکی از اعضای سابق تیم امنیت تسلا اخیراً به کمیسیون امنیت و مبادلات آمریکا گفته که این کمپانی، تحقیقات در زمینه فعالیت های مجرمانه در کارخانه گیگافکتوری را ساکت کرده است؛ تحقیقاتی که گفته می ...

یکی از اعضای سابق تیم امنیت تسلا اخیراً به کمیسیون امنیت و مبادلات آمریکا گفته که این کمپانی، تحقیقات در زمینه فعالیت های مجرمانه در کارخانه گیگافکتوری را ساکت کرده است؛ تحقیقاتی که گفته می شود روی سرقت هایی با ابعاد بسیار عظیم و «قاچاق مواد مخدر» متمرکز بوده اند. از طرف دیگر این کارمند سابق، تسلا را به جاسوسی از دیوایس های الکترونیکی کاربران متهم کرده است.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اسالم استان گیلان

هنسن ادامه می دهد که در ماه ژوئن، وی بیش از هر زمان دیگر از ارتباط میان کارمندان تسلا و برخی از اعضای کارتل مواد مخدر مکزیک که در گزارش DEA شناسایی شده بودند اطمینان یافته و تسلا را - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اسالم استان گیلان - «به اشتراک گذاری کشفیات خود با مراجع - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اسالم استان گیلان - قانونی و گروه ضربت DEA ترغیب کرده» است. اما هنسن می گوید که تسلا از این کار «سر باز زده» و وی بعداً مطلع شده که تسلا قصد دارد به کمک کارآگاهان خصوصی به بررسی ابعاد ماجرا بپردازد. او هم اکنون باور دارد که این اتفاق هیچ وقت نیفتاده است.

کارمندان سابق تسلا ادامه می دهد که از ماه ژانویه تا ژوئن، تیم زیر نظر او از سرقت 37 میلیون دلار مِس و دیگر مواد معدنی از گیگافکتوری باخبر شده است. اما تسلا به او گفته که «نباید این موضوع را به مراجع قانونی خارجی گزارش کند» و نیز باید از تحقیق در این زمینه دست بکشد. او مدعی شده که اخراجش در ماه جولای، به تبع همین ماجرا بوده است.در این بین، دفتر پلیس منطقه Storey County در بیانیه ای می گوید که «ما قادر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اسالم استان گیلان - به تایید یا تکذیب وجود تحقیقاتی روی فعالیت های مرتبط با مواد - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اسالم استان گیلان - مخدر در گیگافکتوری نیستیم» اما دریافت دو گزارش - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اسالم استان گیلان - سرقت را تایید می کند. این دفتر اضافه می کند که هیچوقت تماسی از سوی هنسن دریافت نکرده است.

گذشته از گزارش - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اسالم استان گیلان - های سرقت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اسالم استان گیلان - و قاچاق مواد مخدر، هنسن در بخشی دیگر از شکایت نامه خود از تسلا مدعی شده که کارمندان این کمپانی، به صورت غیرقانونی زیر نظر قرار دارند. او می گوید که تسلا «تجهیزات روتر مخصوصی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اسالم استان گیلان - در گیگافکتوری نصب کرده که برای ضبط ارتباطات و جمع آوری اطلاعات موبایل کارمندان طراحی شده اند.»

هیچوقت انتظار نداشتم که استخدامم در چنین شرکت عمومی عظیمی، به کشف چنین مشکلاتی منتهی شود و من از پاسخ های بسیار نامتعارف تسلا به افرادی مثل من که روی آنها تحقیق می کنند آشفته شده ام. من همچنین از شکست تسلا در احترام گذاشتن به حریم خصوصی کارمندانش آشفته هستم. به نظر من - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اسالم استان گیلان - فعالیت های تسلا، سرمایه گذاران، عموم مردم و کارمندان تسلا را به خطر انداخته است. امیدوارم که افشای رویکردهای تسلا، به اقدام متقابل دولت علیه این کمپانی و مدیریت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اسالم استان گیلان - آن منجر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone