🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا دکمه های روی جاروبرقی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
  2. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  4. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  5. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32611.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

گوگل «حالت محرمانه» را به جیمیل اندروید اضافه کرد

کاربران جیمیل در اندروید به تازگی قابلیتی دریافت کرده‌اند که امنیت ارسال ایمیل را افزایش خواهد داد. این قابلیت که «حالت محرمانه» نام دارد، چند ماه پیش برای وبسایت جیمیل عرضه شده بود اما حالا ...

کاربران جیمیل در اندروید به تازگی قابلیتی دریافت کرده‌اند که امنیت ارسال ایمیل را افزایش خواهد داد. این قابلیت که «حالت محرمانه» نام دارد، چند ماه پیش برای وبسایت جیمیل عرضه شده - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بود اما حالا کاربران در موبایل هم می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

حالت محرمانه به کاربران اجازه می‌دهد که برای ایمیل‌ها تاریخ انقضا تعیین کنند. همچنین در این حالت می‌توانید دسترسی به ایمیل را هر زمان که بخواهید، مسدود کنید تا دیگر برای گیرنده قابل خواندن نباشد.

در این حالت گیرنده ایمیل نمی‌تواند آن را به شخص دیگری فوروارد کند یا از آن کپی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و پرینت بگیرد. ضمنا امکان دانلود فایل‌های پیوست شده هم برای گیرنده ممکن نخواهد بود. برای فعالسازی این حالت کافیست جیمیل را باز کرده و روی گزینه Compose برای نوشتن ایمیل اشاره کنید.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

اینجا در گوشه پایین و سمت راست تصویر، گزینه‌ای تحت عنوان Confidential Mode مشاهده خواهید کرد. با فشردن این گزینه می‌توانید برای ایمیل‌تان تاریخ - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - انقضا و رمز در نظر - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بگیرید. همچنین با انتخاب گزینه  “No SMS passcode” کسانی که از اپلیکیشن جیمیل استفاده می‌کنند می‌توانند مستقیما پیام/فایل‌های پیوست شما را باز کنند، اما افرادی که حساب جیمیل ندارند برای خواندن آن یک رمز عبور دریافت خواهند کرد.

توجه داشته باشید که اضافه شدن - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - حالت محرمانه یک آپدیت سروری است، بنابراین به دنبال نسخه جدید جیمیل در پلی‌استور نگردید. اگر هنوز این قابلیت برایتان فعال نشده احتمالا باید یکی دو روز دیگر هم برای آن منتظر بمانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone