🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  2. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
  5. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32623.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

آغاز روند جدید فعالیت سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات

طبق تازه‌ترین تغییرات انجام شده در ساختار مدیریتی سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، از این پس به تمامی درخواست‌های وارد شده به سامانه ظرف مدت 48 ساعت پاسخ داده خواهد شد. تیرماه سال ...

طبق تازه‌ترین تغییرات انجام - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - شده در - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - ساختار مدیریتی سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، از این پس به تمامی درخواست‌های وارد شده به سامانه ظرف مدت 48 ساعت پاسخ داده خواهد شد.

تیرماه سال - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - گذشته بود که سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات با حضور وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و فرهنگ و ارشاد اسلامی راه اندازی و مقرر شد سازمان‌ها و نهادها حداکثر طی 10 روز اطلاعات درخواستی مردم را در این سامانه ارائه کنند. هدف از راه اندازی این سامانه این بود که شفاف سازی بیشتر و فساد کمتر شود. چنانکه «محمود واعظی» وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات، سال گذشته در حاشیه رونمایی از - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - این - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - سامانه، وجود چنین ابزاری را یکی از فرآیندهای دموکراسی اعلام کرده و گفته بود:

«دسترسی آزاد به اطلاعات - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - یک فرآیند دو سویه است - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - که هم دستگاه‌ها باید اطلاعات خود را در اختیار مردم بگذارد و هم مردم به صورت صحیح از - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - این اطلاعات استفاده کنند.»

با این حال اگر نگاهی به تجربه استفاده مردم از این امکان در شبکه‌های اجتماعی داشته باشیم، می‌توان گفت که تا امروز روند پاسخ‌گویی به درخواست‌های مردم آن چنان که انتظار می‌رفت، پیش نرفت. حالا وزارت ارتباطات به عنوان یکی از عاملان این طرح از آغاز روند جدید فعالیت این سامانه در همین وزارتخانه خبر داد و مسئولیت این سامانه برعهده مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - گذاشته شد.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس

«سید جمال هادیان طبایی زواره» رئیس - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - اطلاعات در گفتگو با فارس اعلام کرد که از این پس به تمامی درخواست‌های - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - وارد شده به سامانه ظرف - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - مدت 48 ساعت پاسخ داده خواهد شد:

«از این پس به صورت روزانه تمامی درخواست‌های وارده به این - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - سامانه بررسی شده و به دستگاه مسئول پاسخ گویی ارجاع می‌شوند و در مدت 48 ساعت نتیجه به سوال کننده اعلام می ‌شود، - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - چه نتیجه‌ای حاصل شده باشد، چه نشده باشد. برای مثال برخی سوال‌ها به اشتباه توسط درخواست‌کننده به سازمان دیگری ارجاع شده‌اند، در حالی که در حیطه وظایف آن سازمان نیست.»

گفتنی‌ست سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در واقع یک سایت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - اینترنتی است که تمام شهروندان می‌توانند آزادانه از طریق آن، به اطلاعات نهادهای دولتی دست پیدا کنند. اگر اطلاعات درخواستی شما درون این سامانه از قبل وجود نداشته باشد، می‌توانید درخواست دسترسی به آن را داشته باشید. نهادهای دولتی و نیمه دولتی (تمام موسسه ها و شرکت هایی که بیشتر از ۵۰ درصد از سهام آنها متعلق به حکومت است) ملزم به ارائه اطلاعات خود هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اسپنتمان نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام وقت بخیر سمت شهاب نی ریز طرح تعویض جارو برقی الکترو لوکس قدیمی به جدید دارید؟
پاسخ: بله در شهاب شهر نی ریز خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone