🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  2. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32630.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

گوگل نیز همانند اپل به کمک افراد کم شنوا می‌آید

به تازگی گزارش شده گوگل در نسخه‌‌ی جدید سیستم عامل خود برای کاربرانی  که از مشکل شنوایی رنج می‌برند، تمهیدات ویژه‌ای به کار بسته و شرایط زندگی‌ افراد کم شنوا را قدری بهبود داده است. ...

به تازگی گزارش شده گوگل در نسخه‌‌ی جدید سیستم عامل خود برای کاربرانی  که از مشکل شنوایی رنج می‌برند، تمهیدات ویژه‌ای به کار بسته و شرایط زندگی‌ افراد کم شنوا را - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر کنگاور استان کردستان - قدری بهبود داده است.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر کنگاور استان کردستان

این کمپانی اعلام نموده که با همکاری شرکت GN موفق شده در نسخه‌های بعدی اندروید پشتیبانی از سمعک‌های کم مصرف را ارائه دهد. این مسئله بدین معنی است که کاربران کم شنوا می‌توانند سمعک خود - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر کنگاور استان کردستان - را به موبایل یا تبلت اندرویدیشان وصل کرده و با آن تغییراتی بر نحوه‌ی عملکردش ایجاد کنند.

پیشتر اپل نیز اعلام کرده - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر کنگاور استان کردستان - بود به لطف قابلیتی جدید در iOS 12، ایرپادهای اپل در این نسخه سیستم عامل به افراد دارای مشکلات شنوایی کمک خواهند کرد.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر کنگاور استان کردستان

با اینکه کمپانی کوپرتینویی قدری زودتر چنین تصمیمی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر کنگاور استان کردستان - گرفت اما به نظر می‌رسد تمهیدات گوگل تاثیر بیشتری بر راحتی کابران کم شنوا بگذارد چرا که تقریباً ۸۵ درصد گوشی‌های دنیا از اندروید استفاده می‌کنند اما تنها ۱۴.۷ درصد از کاربران جهان آیفون یا آیپد دارند.

این در حالی است که بر اساس جدیدترین آمار‌ سازمان جهانی بهداشت، نزدیک به ۴۶۶ میلیون نفر در جهان از مشکلات شنوایی رنج می‌بردند. این مسئله بدین معنی است که بسیاری - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر کنگاور استان کردستان - از این افراد کم شنوا احتمالاً گوشی یا تبلتی اندرویدی دارند و می‌توانند از تمهیدات جدید این شرکت استفاده کنند.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر کنگاور استان کردستان

اپل و گوگل تنها شرکت‌هایی نیستند که نیاز مشتریان کم شنوای خود را در نظر گرفته اند. - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر کنگاور استان کردستان - بلکه تولید کنندگانی نظیر کمپانی Bose و هارمان نیز قصد دارند سمعک ها را هوشمندتر از قبل کنند. این شرکت‌ها بدین منظور سنسور‌های هوشمندی در - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر کنگاور استان کردستان - سمعک‌های خود تعبیه کرده‌اند که ارتباط میان این دستگاه و گجت‌های هوشمند را آسانتر می‌کند.

سیستم پشتیبانی اندروید از - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر کنگاور استان کردستان - سمعک‌ها بدین شکل طراحی شده که انرژی بسیار - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر کنگاور استان کردستان - کمتری از باتری موبایل مصرف کند و در عین حال کیفیت پخش و افزایش صدای این دستگاه‌ها را ارتقا دهد.

 

تماشا کنید: این هدست واقعیت مجازی مشکل بینایی را حل می کند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone