🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  4. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29879.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی به کمک اپلیکیشن‌های پرداخت می‌آید

اپلیکیشن‌های پرداخت در تلفن‌های هوشمند تحولات بزرگی در مدیریت امور مالی کاربران به وجود آورده‌اند. اما اکنون سرویس همراه کارت خبر می‌دهد که از هوش مصنوعی در این حوزه استفاده کرده است. هوش مصنوعی به ...

اپلیکیشن‌های پرداخت در تلفن‌های هوشمند تحولات بزرگی در مدیریت امور مالی کاربران به وجود آورده‌اند. اما اکنون سرویس همراه کارت خبر می‌دهد که از هوش مصنوعی در این حوزه استفاده کرده است. هوش مصنوعی به کار رفته در این سیستم به کاربران اجازه می‌دهد تا با اسکن کردن کارت‌های بانکی گوناگون دیگر نیازی به وارد کردن اطلاعات به طور دستی نداشته باشند و با انتخاب کارت مورد نظر در منوی برنامه، به راحتی اقدامات پرداختی را انجام دهند.

«حمید درزی» مدیر بازاریابی همراه کارت در همین رابطه به دیجیاتو می‌گوید:

«لازمه‌ی هر نوع پرداخت، ورود اطلاعات کارت بانکی است. همراه کارت با استفاده از هوش مصنوعی، امکان اسکن کارت بانکی را مهیا کرده است. با استفاده از این تکنولوژی، کاربران می‌توانند به سادگی اطلاعات کارت بانکی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تاکستان استان زنجان - خود را ثبت کنند. همچنین این سیستم از - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تاکستان استان زنجان - یادگیری ماشین استفاده کرده و با گذر زمان - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تاکستان استان زنجان - کارت‌هایی با طراحی بسیار سخت را نیز می‌تواند اسکن کند. کاربران می‌توانند هر تعداد کارت را که می‌خواهند در همراه کارت اسکن کنند. سپس کارت مورد نظر برای انجام تراکنش، به - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تاکستان استان زنجان - سادگی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تاکستان استان زنجان - و با اسکرول کردن انتخاب خواهد شد.»

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تاکستان استان زنجان

درزی مساله امنیت را یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران می‌داند و تاکید دارد که دسترسی‌های گرفته شده از - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تاکستان استان زنجان - کاربر صرفا بخاطر سهولت رابط UI اپلیکیشن است. او از همکاری با 18 بانک کشور خبر می‌دهد و تاکید دارد که همراه کارت جزو شرکت‌­های پرداخت یار مجاز به انجام فعالیت در شبکه شاپرک است: «تمامی این 18 - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تاکستان استان زنجان - بانک امنیت اپلیکیشن ما - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تاکستان استان زنجان - را مورد آزمایش قرار داده‌اند و خوشبختانه از کلیه این آزمایشات موفق بیرون آمده‌ایم.»

از نکات امنیتی رعایت شده در این برنامه‌ می‌توان به مواردی چون الزام به وارد کردن رمز عبور چهار رقمی (یا استفاده از سنسور اثر انگشت یا تشخیص چهره) برای ورود به اپلیکیشن اشاره کرد. همچنین رمز دوم کارت بانکی و CVV2 در هر بار استفاده از کاربر پرسیده شده و برای جلوگیری از هر گونه خطر - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تاکستان استان زنجان - امنیتی، در دیتابیس همراه کارت - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تاکستان استان زنجان - ذخیره نمی‌­شود. او می‌گوید تیم فنی و امنیتی دائما برنامه را رصد کرده و به طور دوره‌ای موارد امنیتی را دوباره چک می‌کنند تا خطری کاربران را تهدید نکند:

«همراه کارت برای جلوگیری از تخلف در این نوع پرداخت، از سیستم تشخیص تخلف (Fraud Detection) استفاده می‌کند که دائماً - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تاکستان استان زنجان - در حال یادگیری و تکامل است. این مساله در بانک‌های جهانی به صورت گسترده در حال اجراست و در سیستم بانکی کشوری ما فعلا چندان جایگاهی ندارد ولیکن در همراه کارت توانسته‌ایم وارد مراحل مقدماتی آن شویم.»

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تاکستان استان زنجان

ارائه خدمات ترکیبی از دیگر قابلیت‌های همراه کارت است - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تاکستان استان زنجان - و امکان انتقال وجه از تمامی کارت‌های عضو شتاب به همه حساب‌های موجود در - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تاکستان استان زنجان - شبکه بانکی کشور است. - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تاکستان استان زنجان - انجام این کار از طریق خدمت کارت به شبا انجام می‌شود و برای کاربران از 5 میلیون تا 10 - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تاکستان استان زنجان - میلیون تومان متغیر است. هزینه کارمزد در این سیستم هم به مراتب کمتر از هزینه کارت به کارت بوده و این موضوع می‌تواند تشویقی برای استفاده از این سرویس باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلدسته نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
احیانا شرکت شما آیا راه آهن تاکستان هم سرویس دهی داره
پاسخ: بله در راه آهن شهر تاکستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone