🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  2. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  3. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  4. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29878.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

آغاز رویداد تهران هوشمند؛ شهرداری اطلاعات خود را دراختیار برنامه‌نویسان قرار می‌دهد

اولین «چالش نوآوری تهران هوشمند» فردا صبح و همزمان با آغاز رویداد یک هفته‌ای هوشمندسازی شهر با شرکت تیم‌های استارتاپی آغاز می‌شود. در این چالش قرار است شهرداری اطلاعات خود را به صورت API در اختیار ...

اولین «چالش نوآوری تهران هوشمند» - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اردبیل استان اردبیل - فردا صبح و همزمان با آغاز رویداد یک هفته‌ای هوشمندسازی شهر با شرکت تیم‌های استارتاپی آغاز می‌شود. در این چالش قرار است شهرداری اطلاعات خود را به صورت API در اختیار برنامه‌نویسان قرار دهد تا آنها ایده‌های خلاقانه‌ خود را برای شکل‌گیری تهران هوشمند در ارائه کنند.

«هفته تهران هوشمند» که از ۱۴ تا ۲۰ آذر ماه برگزار خواهد شد با این چالش آغاز و با همایش و نمایشگاه بین‌المللی تهران هوشمند به پایان می‌رسد. به گزارش روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران، «علی یقطین» سرپرست مرکز و دبیرخانه تهران هوشمند عنوان کرد که «هکاتون» یا چالش نوآوری رویدادی است که در آن برنامه‌نویسان و متخصصان توسعه نرم‌افزار از جمله طراحان گرافیک، طراحان واسط کاربری و مدیران پروژه گردهم می‌آیند و در توسعه پروژه‌های نرم‌افزاری و - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اردبیل استان اردبیل - گاهی سخت‌افزاری با یکدیگر همکاری می‌کنند.

یقطین، هکاتون را نوعی چالش برنامه‌نویسی خلاقانه خواند که موجب آشنایی سیاست‌گذاران و سرمایه‌گذاران با قابلیت‌های بومی برای - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اردبیل استان اردبیل - رفع بحران‌ها و استفاده از فرصت‌هاست و گفت:

«شهرداری تهران در این رویداد برای اولین بار - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اردبیل استان اردبیل - تصمیم گرفته داده‌های خود را به صورت API در اختیار استارتاپ‌ها قرار - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اردبیل استان اردبیل - دهد و در مقابل با هدف رفع چالش‌های شهری، ایده‌های خلاقانه بگیرد.»

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اردبیل استان اردبیل

سرپرست مرکز و دبیرخانه تهران هوشمند درباره معنای واژه هکاتون توضیح داد که «هکاتون» یک واژه مرکب و تلفیقی از دو واژه هک و ماراتون است، درواقع کلمه «هک» در این - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اردبیل استان اردبیل - واژه به معنای بازیگوش، ماجراجویی و برنامه‌نویسی اکتشافی است و با کلمه هک که در امنیت رایانه استفاده می‌شود، متفاوت است.

او در خصوص - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اردبیل استان اردبیل - کاری که تیم‌های استارتاپی در سه روز برگزاری این مسابقه انجام می‌دهند، اظهار کرد:

«در چالش نوآوری تهران هوشمند با استفاده از دروازه‌های برنامه نویسی (API) مربوط به داده‌های شهرداری تهران که پس از ثبت نام در رویداد، در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد به ارائه سرویس و ایده‌های نوین پرداخته می‌شود. تیم‌های شرکت کننده در این سه روز می‌توانند از حضور راهنماهای مجرب در زمینه‌های - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اردبیل استان اردبیل - مختلف بهره برده و به تکمیل طرح خود کمک کنند.»

گفتنی است اولین چالش نوآوری تهران‌ ‌هوشمند در مرکز فناوری‌های هوشمند شهر تهران - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اردبیل استان اردبیل - واقع در‌خیابان آزادی، خیابان استاد معین، انتهای خیابان دستغیب، کوچه دوسنگانی، ساختمان پردازش برگزار می‌شود. همچنین علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره هفته و همایش - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اردبیل استان اردبیل - تهران هوشمند می‌توانند به سایت تهران هوشمند مراجعه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone