🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  2. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  4. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29873.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

سیگیت از پر ظرفیت ترین هارد دیسک جهان رونمایی کرد

سیگیت از پر ظرفیت ترین هارد دیسک جهان با حجم 16 ترابایت برای استفاده های سازمانی رونمایی کرده است. هارد دیسک 16 ترابایت سیگیت اگزوس در ابعاد 3.5 اینچی است و بر اساس فناوری «ضبط ...

سیگیت از پر ظرفیت ترین هارد دیسک جهان - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر لنگرود استان گیلان - با حجم 16 ترابایت برای استفاده های سازمانی رونمایی کرده است.

هارد دیسک 16 ترابایت سیگیت اگزوس در ابعاد 3.5 اینچی است و بر اساس فناوری «ضبط مغناطیسی با استفاده از گرما» (HAMR) تولید شده است.

سیگیت پیش از این هم هارد دیسک اگزوس 16 ترابایتی را در نسخه ای پیش نمونه تولید کرده بود تا از کارکرد مناسب آن در شرایط سازمانی اطمینان پیدا کند. گفته شده که این آزمایش ها موفقیت آمیز بوده و درایوهای مبتنی بر فناوری HAMR پلاگ اند پلی هستند و به شرکت ها امکان افزایش ظرفیت ذخیره - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر لنگرود استان گیلان - سازی بدون نیاز به تغییر در معماری سیستم ها یا دیتا سنترها را می دهند.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر لنگرود استان گیلان

HAMR نوعی فناوری مغناطیسی است که به دیسک ها امکان ذخیره سازی بیت ها در اندازه های کوچک تر را می دهد. به - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر لنگرود استان گیلان - این ترتیب تراکم ذخیره سازی در مقایسه با هارد دیسک های قدیمی تر افزایش می - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر لنگرود استان گیلان - یابد و این در حالی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر لنگرود استان گیلان - است که پایداری مغناطیسی نیز همچنان حفظ می شود.

در فناوری HAMR از - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر لنگرود استان گیلان - دیودهای لیزری کوچک استفاده می شود که روی هر یک از هدهای هارد به طور جداگانه نصب شده اند. با سوزانده شدن بخش بسیار ریزی از سطح دیسک توسط لیزر امکان تغییر قطبیت هر بیت پایدار فراهم می شود و به - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر لنگرود استان گیلان - این ترتیب داده روی آن بیت نوشته می - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر لنگرود استان گیلان - شود.

اولین بار در سال 2017 بود که سیگیت از - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر لنگرود استان گیلان - آزمایش این فناوری روی هارد دیسک های جدید خبر داد. این شرکت پیش از این نشان داده بود که هدهای خواندن و نوشتن درایوهای متبنی بر HAMR در زمینه اطمینان پذیری و قابلیت انتقال داده در طولانی مدت از استانداردهای صنعتی معمول هم فراتر رفته اند.

از آنجایی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر لنگرود استان گیلان - که آزمایش های تکنولوژی مورد بحث به پایان رسیده انتظار داریم به زودی شاهد عرضه هارد دیسک های جدید سیگیت باشیم.

سیگیت قصد دارد تا 2019 هارد دیسک هایی با ظرفیت تا 20 ترابایت را بر اساس فناوری HAMR معرفی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر لنگرود استان گیلان - کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone