🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن آب در پکیج چگونه است؟
    پاسخ: وجود مبدل حررتی و شعله های آن باعث گرم شدن آب می شود.
  2. سوال: ترموستات دود در پکیج چیست؟
    پاسخ: اگر پکیج شما بدون فن باشد بجای قطعه پرشر سوئیچ هوا ترموستات دود دارد که به کلاهک تعدیل پکیج متصل می شود.
  3. سوال: نشتی آب در پکیج به چه دلیل است؟
    پاسخ: گاهی اوقات با شل بودن اتصالات یا نشتی لوله منجر به کم شدن فشار یا تاثیرگذاری در بخش های دیگر می شود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای پکیج خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی قطعا میتواند به برد و قطعات الکترونیکی پکیج آسیب برساند.
  5. سوال: پرشر سوئیچ هوا در پکیج چیست؟
    پاسخ: این قطعه وظیفه دارد از خروج محصولات احتراق توسط دودکش مطمئن شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23121.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل و باگ‌های بی‌پایان؛ iOS 13.1.2 هم منتشر شد

زمانی که اپل iOS 13 را منتشر کرد، فکرش را هم نمی‌کرد که این سیستم‌عامل پر از باگ و مشکلات ریز و درشت باشد. اما مشکل اینجا بود که iOS 13 واقعا پر از باگ ...

زمانی که اپل iOS 13 را منتشر کرد، فکرش را هم نمی‌کرد که این سیستم‌عامل پر از باگ و مشکلات ریز و درشت باشد. اما مشکل اینجا بود که iOS 13 واقعا - تعمیرات پکیج بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پر از باگ و مشکلات ریز و درشت بود. به همین دلیل iOS 13.1 برای رفع باگ‌ها و اضافه کردن چند قابلیت جدید منتشر شد. بعد از آن iOS 13.1.1 برای رفع باگ‌های بیشتر در اختیار کاربران قرار داد. همین چند ساعت پیش هم iOS 13.1.2 توسط اپل انتشار یافت تا در عرض - تعمیرات پکیج بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ۲ هفته شاهد ۴ آپدیت کوچک و بزرگ باشیم.

اپل در آپدیت iOS 13.1.2 (و همچنین iPadOS 13.1.2) چند باگ کوچک را برطرف - تعمیرات پکیج بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کرده است. یکی از آن‌ها نوار پیشرفت پشتیبان گیری از iCloud است که ممکن بود - تعمیرات پکیج بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پس از - تعمیرات پکیج بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اتمام پشتیبان گیری، همچنان به - تعمیرات پکیج بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پیشرفت خود ادامه دهد. یعنی از کادر بیرون بزند. مشکلی بعدی که اپل به سراغش رفته دوربین است. پیش از این احتمال داشت که دوربین گوشی ۱۰۰۰ دلاری شما کار نکند یا کرش کند. اپل آن را هم برطرف کرده است.

تعمیرات پکیج بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

باگ دیگری که مربوط به چراغ قوه آیفون‌ها می‌شد هم در این آپدیت از بین رفته و این قابلیت هم از این پس به درستی کار خواهد کرد. شاید عجیب‌ترین این باگ‌ها، پاک شدن داده‌های کالیبره صفحه نمایش آیفون باشد. ولی - تعمیرات پکیج بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - خوشبختانه پس - تعمیرات پکیج بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از این آپدیت، صفحه نمایش Super Retina - تعمیرات پکیج بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - XDR آیفون ۱۱ نیز همانند گذشته کالیبره خواهد بود.

اپلیکیشن Shortcuts هم که ممکن بود از طریق فرامین صوتی Home Pod به درستی کار نکند، در این بروزرسانی جزئی به حالت معمول خود برگشته است. در‌ آخر - تعمیرات پکیج بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - هم در صورتی که بلوتوث آیفون شما به درستی به دستگاه اینفوتینمنت ماشینتان متصل نمی‌شد، پس - تعمیرات پکیج بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از بروزرسانی به iOS 13.1.2 مشکلی در این رابطه نیز نخواهید داشت.

البته این نکنه فراموش نشود که اپل در حال تلاش مضاعف است تا بهترین تجربه کاربری را در اختیار کاربران خود قرار دهد و به همین دلیل این بروز رسانی‌های ریز و درشت را منتشر می‌کند. اما به قول یکی از کاربران دیجیاتو، اپل علاقه‌مندان و کاربران آیفون را تبدیل به بتا تستر کرده است. با این حال بهتر است که iOS 13.1.2 را روی - تعمیرات پکیج بوتان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - گوشی خود نصب کنید تا اگر این مشکلات را تجربه نکرده‌اید، همچنان به تجربه نکردن آن ادامه دهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone