🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  3. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36053.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

گوگل استاندارد واقعیت افزوده WebXR را برای مرورگر کروم معرفی کرد

گوگل عمیقاً باور دارد که در سال 2018 فضای وب باید متحول شود و تجربه ای فراگیر تر را ارائه دهد. همین موضوع باعث شده تا امروز شاهد واسط برنامه نویسی جدید آنها برای واقعیت ...

گوگل عمیقاً باور دارد که در سال 2018 فضای وب باید متحول شود و تجربه ای فراگیر تر را ارائه دهد. همین موضوع باعث شده تا - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - امروز شاهد واسط برنامه نویسی جدید آنها برای واقعیت افزوده یعنی WebXR API باشیم. به طور خلاصه - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - WebXR پلتفرمی برای ارائه تجربیات بهینه VR و AR در مروگرهاست و توسعه دهندگان می توانند - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - از همین امروز، ایده های VR - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - خود را در کروم پیاده سازی کنند.

واقعیت مجازی (VR) در مرورگرها ایده تازه ای نیست، اما واقعیت افزوده (AR) مبتنی بر وب افق - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - های جدیدی را پیش روی کاربران می گشاید. البته هنوز زمان نسبتاً زیادی تا پیاده سازی نهایی این تکنولوژی باقی مانده اما آینده نویدبخشی در انتظار ماست.

در جریان کنفرانس توسعه دهندگان گوگل I/O 2018 امکان تجربه این - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - قابلیت در اختیار خبرنگاران قرار گرفت. همان طور که در تصویر زیر می بینید، - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - نسخه آزمایشی کرومیوم به کاربر اجازه می دهد که یک شیء سه - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - بعدی را روی سطح زمین قرار دهد و آن را جابجا - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - کند. با اینکه AR تحت وب هنوز در مراحل - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - ابتدایی قرار دارد، ولی سرعت و دقت این تجربه بسیار فراتر از انتظار است.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان

تأثیر واقعیت افزوده تحت وب (در قالب مرورگر) بر مصارف آموزشی و تجاری کاملاً آشکار - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - است، اما هنوز این سؤال اصلی وجود دارد که چه زمانی عموم مردم می توانند از آن استفاده کنند. گوگل طی هفته های پیش رو نسخه آزمایشی WebXR API را در اختیار توسعه دهندگانی که از بیلدهای - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - Canary کروم استفاده - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - می کنند، قرار می دهد. همچنین در کنفرانس I/O امسال جلسات متعددی در رابطه با «وب فراگیر» برای توسعه دهندگان برگزار شده تا دانش و انگیزه آنها برای استفاده - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - از این قابلیت افزایش یابد.

با این حال کاربران عادی هنوز باید صبر پیشه کنند. این API هنوز نهایی نشده و نمی دانیم که مرورگرها چه زمانی برای ارائه این تجربه آماده می شوند. حضور بیش از 100 میلیون موبایل و تبلت با توانایی پشتیبانی از واقعیت افزوده، به راحتی می تواند انگیزه کافی را برای توسعه دهندگان ایجاد کند تا در آینده نزدیک شاهد - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - این تحول بنیادی در فضای وب باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone