تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  2. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16981.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

افشای مشخصات فنی و قابلیت‌های دوربین گوشی‌های سری گلکسی S21

سامسونگ در آینده نزدیک از گوشی‌های سری گلکسی S21 یا گلکسی S30 رونمایی خواهد کرد و اخیرا اطلاعات جدیدی از این محصولات به اینترنت راه پیدا کرده است. در هفته‌های گذشته شاهد انتشار رندرها و ...

سامسونگ در آینده نزدیک از گوشی‌های سری گلکسی S21 یا گلکسی S30 رونمایی خواهد کرد و اخیرا اطلاعات جدیدی از این محصولات به اینترنت راه پیدا کرده است.

در هفته‌های گذشته - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آزادشهر استان گلستان - شاهد انتشار رندرها و گزارش‌های زیادی درباره نسل بعدی پرچمدارهای سامسونگ بوده‌ایم و حالا مشخصات فنی و قابلیت‌های گوشی‌های سری گلکسی S21 در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که در ادامه آن‌ها را مرور می‌کنیم.

مشخصات فنی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آزادشهر استان گلستان - سری گلکسی S21

این گوشی‌های هوشمند در برخی بازارها به چیپست اسنپدراگون - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آزادشهر استان گلستان - ۸۷۵ مجهز می‌شوند و کاربران در کشورهای دیگر به تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ دسترسی پیدا می‌کنند. گوشی‌های گلکسی S21 - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آزادشهر استان گلستان - و S21 پلاس از شبکه 5G، وای فای ۶ و بلوتوث ۵.۱ پشتیبانی می‌کنند، اما گلکسی S21 اولترا در کنار 5G و بلوتوث ۵.۱، از وای فای 6E بهره می‌برد که تا دو برابر سریعتر از وای فای ۶ است.

سامسونگ نسخه استاندارد پرچمدار آینده خود را به یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌کند و برای نسخه پلاس و اولترا آن به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آزادشهر استان گلستان - ترتیب باتری‌های ۴۸۰۰ و ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی درنظر می‌گیرد. - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آزادشهر استان گلستان - تمام این گوشی‌های هوشمند با رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ به فروش می‌رسند.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آزادشهر استان گلستان

گلکسی S21 و S21 پلاس به ترتیب - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آزادشهر استان گلستان - دارای نمایشگر ۶.۲ و ۶.۸ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آزادشهر استان گلستان - اینچی با رزولوشن فول اچ دی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آزادشهر استان گلستان - پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز خواهند بود و نسخه اولترا از صفحه نمایش ۶.۹ اینچی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آزادشهر استان گلستان - با فناوری LTPO و رزولوشن +WQHD و رفرش ریت - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آزادشهر استان گلستان - ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. روشنایی نمایشگر بزرگترین گوشی این سری - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آزادشهر استان گلستان - به ۱۶۰۰ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آزادشهر استان گلستان - نیت می‌رسد و از قلم S Pen نیز پشتیبانی می‌کند، البته خبری از این قلم درون جعبه نخواهد بود.

قابلیت‌های دوربین سری گلکسی S21

طبق گزارش اخیر نسخه استاندارد و پلاس پرچمدار آینده سامسونگ از دوربین یکسان شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی و اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برند. نسخه اولترا دارای دوربین اصلی چهارگانه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آزادشهر استان گلستان - خواهد بود و به سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز می‌شود که نسل دوم سنسور مورد - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آزادشهر استان گلستان - استفاده در گلکسی S20 اولترا و گلکسی نوت ۲۰ اولترا است.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آزادشهر استان گلستان

گلکسی S21 - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آزادشهر استان گلستان - اولترا به دوربین اولترا واید - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آزادشهر استان گلستان - ۱۲ مگاپیکسلی و دو سنسور ۱۰ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آزادشهر استان گلستان - مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ و ۱۰ برابر نیز مجهز می‌شود. کاربران پرچمدارهای آینده سامسونگ می‌توانند به صورت همزمان با دوربین اصلی و سلفی ویدیو ضبط کنند. دوربین این محصولات قادر به ضبط ویدیوهای 4K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه و 8K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه خواهد بود.

گلکسی S21 در رنگ‌های بنفش، خاکستری، سفید و صورتی از راه می‌رسد و نسخه پلاس دارای رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و بنفش خواهد بود. کاربران نسخه اولترا این سری را تنها می‌توانند در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی سفارش دهند. در حالی که نسخه استاندارد از پنل پشتی پلاستیکی بهره می‌برد، مدل اولترا دارای پنل پشتی شیشه‌ای خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone