🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  2. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18516.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Death Park 2: Scary Clown؛ به ترس سلام کن

نیازی به گفتن نیست، حتم دارم فیلم It را دیده‌اید و با پنی‌وایز آشنا هستید. این دلقک ترسناک که بچه‌ها را می‌دزدد و شرارت از سر و رویش پیداست شخصیت‌ اصلی بازی Death Park 2: Scary ...

نیازی به گفتن نیست، حتم دارم فیلم It را دیده‌اید و با پنی‌وایز آشنا هستید. این دلقک ترسناک که بچه‌ها را می‌دزدد و شرارت از سر و رویش پیداست شخصیت‌ اصلی بازی Death Park 2: Scary Clown است و قرار است شما را تا سر حد مرگ بترساند. پس اگر اهل بازی‌های ترسناک هستید با معرفی این عنوان همراه باشید.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی

در بازی اول این سری پنی‌وایز در یک شهربازی متروکه گیر افتاده بود اما این‌بار نزدیک‌تر شده و در خانه‌ی شماست. علاوه بر او دار و دسته‌ی هیولاها هم تمام شهر را اشغال کرده‌اند و - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی - همه‌چیز حسابی به هم ریخته ‌است.

بازی با صحنه‌ای شروع می‌شود که شما را به یاد بازی‌های فرار - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی - از اتاق می‌اندازد. طبق روتین در یک اتاق حبس شده‌اید و باید سرنخ‌ها را بررسی کنید، اما بعد از مدتی جیغ و گریه‌ی خواهرتان را از اتاق کناری می‌شنوید و وقتی موفق می‌شوید معمای اتاق - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی - را حل کنید، بادکنک قرمز ترسناک پنی‌وایز منتظر شماست و دیواری که روی آن نوشته شده: «خواهرت هرگز به خانه برنمی‌گردد.»

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی

شهری که بازی در آن اتفاق می‌افتد پر از اسراری بوده که پیش - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی - از این نمی‌دانستید، اما حالا به لطف پنی‌وایز پای بقیه‌ی هیولاهای ترسناک هم به شهر باز شده و دو وظیفه به گردنتان می‌افتد: هم خواهرتان را نجات بدهید و هم تلاش کنید که خودتان در این شهر پر از وحشت زنده بمانید.

اگر نسخه - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی - اول Death Park را بازی کرده باشید، حتما فهمیده‌اید که پنی‌وایز عاشق معماست و نجات یافتن بدون حل کردن - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی - پازل‌های او غیرممکن است. در واقع پنی‌وایز در این بازی با جیگسا ترکیب شده و همین باعث شده ترسناک‌تر و مرموز‌تر از همیشه به نظر بیاید.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی

اما چیزی که بازی Death Park 2: Scary Clown را نسبت به عنوان قبلی خود متفاوت می‌کند اضافه شدن رگه هایی از سبک شوتر به بازیست چون می‌توانید برای کشتن هیولاها از تفنگ، چوب بیسبال و اسلحه‌های دیگر استفاده کنید.

در همان ابتدای بازی یک تفنگ به دست می‌آورید اما برای داشتن اسلحه‌های بهتر یا گلوله‌های بیشتر باید محیط اطرافتان را خوب بگردید و نقشه‌ها را پیدا کنید. با داشتن نقشه‌ محل همه‌چیز مشخص می‌شود، کار - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی - لوت کردن هم راحت‌تر جلو می‌رود - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی - و برای فرار کردن از دست هیولاها هم کار راحت‌تری دارید.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی

نیمی از ترس و دلهره ی هر چیزی که در سبک ترسناک ساخته شده باشد به موسیقی زمینه‌ برمی‌گردد و این بازی هم از این - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی - قاعده مستثنی نیست. استفاده از هندزفری جو ترسناک بازی را چند برابر ترسناکتر می‌کند و اگر عاشق جامپ اسکر هستید، باید به شما بگوییم که این بازی‌ کلکسیونی از غافلگیر کننده‌ترین جامپ اسکرها را برایتان تدارک دیده که شما را به میزان بسیار مطلوبی می‌ترسانند.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی

سازندگان بازی Death Park 2: - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی - Scary Clown حرفی از اقتباس از دنیای وارونه و سریال معروف - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی - Stranger Things به میان نیاورده‌اند اما طراحی دنیای خواب در بازی و یکی از - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی - هیولاها بسیار به آنچه در سریال چیزهای عجیب دیدیم شباهت دارد.

بنابراین فضاسازی بازی را می‌توان ترکیبی از فیلم IT و سریال Stranger Things (با کمی چاشنی فیلم‌های Saw) دانست که با همراهی موسیقی مناسب و گیم‌پلی روان تجربه‌ی ترسناک خوبی را برایتان رقم می‌زند. در کل اگر طرفدار بازی‌های ترسناک هستید یا در این دوران کسالت‌آور دلتان برای هیجان تنگ شده پیشنهاد می‌کنم Death Park 2 را از دست ندهید.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی

Death - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر دلیجان استان مرکزی - Park 2: Scary Clown

سازنده: Euphoria Horror Game قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 335.2/131 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone