🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  2. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  5. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18506.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

این قلاده هوشمند صدا و زبان بدن سگ را ترجمه می‌کند

شرکت Petpuls قلاده هوشمندی ساخته که صدا و زبان بدن سگ را ترجمه کرده و حالت‌های هیجانی او را تشخیص می‌دهد. قلاده مورد بحث از فناوری تشخیص صدا برای شناسایی و ردیابی پنج وضعیت عاطفی ...

شرکت Petpuls قلاده هوشمندی ساخته که صدا و زبان بدن - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مینودشت استان گلستان - سگ را ترجمه کرده و حالت‌های هیجانی او را تشخیص می‌دهد.

قلاده مورد بحث از فناوری تشخیص صدا برای شناسایی و ردیابی پنج - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مینودشت استان گلستان - وضعیت عاطفی استفاده می‌کند. این محصول زیر و بمی و لحن واق واق - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مینودشت استان گلستان - سگ را تحلیل کرده و صاحب را از وضعیت عاطفی مثل خوشحال، مضطرب، عصبانی، ناراحت یا آرام باخبر می‌کند.

Petpuls به قلاده وصل شده و پس از جفت شدن با اپلیکیشن iOS یا اندروید از طریق وای‌فای صداهای سگ - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مینودشت استان گلستان - را ترجمه می‌کند. این محصول علاوه بر پایش حالات هیجانی به کمک شتاب‌سنج فعالیت‌های سگ را ردیابی کرده و به صاحب در مدیریت رژیم غذایی کمک می‌کند. برد این قلاده ۱۵ فوت (حدود ۴.۵ متر) است و پس از وارد شدن موبایل به - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مینودشت استان گلستان - محدوده به طور خودکار با آن جفت می‌شود.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مینودشت استان گلستان

قلاده مورد بحث - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مینودشت استان گلستان - میزان استراحت سگ را نیز پایش می‌کند. سگ‌ها به طور میانگین روزانه ۱۴ ساعت خوابیده و کمتر از یک ساعت واق واق می‌کنند. خواب تأثیر به سزایی در سلامت سگ دارد بنابراین اندازه گیری آن و پاسخگویی به نیازهای او با ترجمه صداها می‌توان مراقبت از این حیوان چهارپا را ارتقا داد.

الگوریتم هوش مصنوعی این قلاده توانایی تشخیص خلق و خو را داشته و از بانک صدا - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مینودشت استان گلستان - شامل بیش از ۱۰ هزار - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مینودشت استان گلستان - صدای واق واق از بالغ بر ۵۰ نژاد برای ترجمه صداها - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مینودشت استان گلستان - کمک می‌گیرد. تحقیق و آزمایش در مورد هوش مصنوعی این قلاده توسط دانشگاه ملی سئول انجام شده و به گفته سازنده حالات هیجانی سگ را با دقت بیش از ۸۰ درصد تشخیص - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مینودشت استان گلستان - می‌دهد.

Petpuls از گواهی IP54 برخوردار است و بنابراین تا حدی در برابر پاشیده شدن قطرات آب مقاومت کرده و با یکبار شارژ بین ۸ تا ۱۰ ساعت کار می‌کند. این محصول در سایز کوچک با قیمت ۹۹ دلار و در سایز بزرگ با قیمت ۱۰۸ دلار از سایت سازنده قابل خریداری است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone