🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آوج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آوج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  3. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  5. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18510.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

استفاده ال جی از یک اینفلوئنسر مجازی برای رونمایی از محصولات جدیدش در CES 2021

اولین روز نمایشگاه CES 2021 است و شرکت‌ها شروع به رونمایی از جدیدترین محصولات و فناوری‌های خود کرده‌اند. ال جی در این نمایشگاه برای رونمایی از برخی محصولات جدیدش از یک اینفلوئنسر مجازی به نام ...

اولین روز نمایشگاه CES 2021 است و شرکت‌ها شروع به رونمایی از جدیدترین - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آوج استان زنجان - محصولات و فناوری‌های خود کرده‌اند. ال - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آوج استان زنجان - جی در این نمایشگاه برای رونمایی از برخی محصولات جدیدش از یک اینفلوئنسر مجازی به نام «Reah Keem» استفاده کرد.

Keem یک اینفلوئنسر مجازی است که در کنفرانس ال جی در نمایشگاه CES 2021 ظاهر شد تا درباره ربات‌های «CLOi UV-C» این کمپانی کره‌ای صحبت کند. این ربات که ابتدا در دسامبر ۲۰۲۰ از سوی ال جی معرفی شده بود، برای مناطق شلوغ مانند هتل‌ها طراحی شده که توسط پرتو فرابنفش محیط را تمیز و صدعفونی می‌کند.

Keem در کنفرانس ال جی درباره اهمیت CLOi UV-C در زندگی خود صحبت کرد و همچنین گفت که از امکان شروع دوباره سفر در دنیای واقعی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آوج استان زنجان - هیجان‌زده است، البته دنیای Keem وجود خارجی ندارد - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آوج استان زنجان - و در دنیای واقعی، انسان‌ها هنوز با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آوج استان زنجان

در حالی که Keem نیازی به اکسیژن برای زندگی ندارد، اما ظاهرا در دنیای واقعی تاثیرگذار است و در سئول زندگی می‌کند. این اینفلوئنسر مجازی نزدیک به ۶۰۰۰ فالور در صفحه اینستاگرامش دارد و همچنین دارای یک صفحه در SoundCloud به همراه یک آهنگ است.

اینفلوئنسرهای مجازی موضوع جدیدی نیستند، با این حال در نمایشگاه CES 2021 که به علت شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار می‌شود، اهمیت آن افزایش پیدا کرده و انتظار می‌رود شرکت‌های بیشتری به سمت توسعه آن‌ها حرکت کنند.

در حال حاضر اطلاعی از آینده اینفلوئنسر مجازی ال جی نداریم و نمی‌دانیم این کمپانی کره‌ای برای کدام مراسم‌ها و یا تبلیغات کدام محصولات از آن‌ها استفاده خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که در آینده شرکت‌های بیشتری وارد حوزه اینفلوئنسرهای مجازی شوند و حتی شاهد ایجاد - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آوج استان زنجان - رقابت میان آن‌ها باشیم. زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone