🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  4. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18507.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

آسیب‌پذیری در سیستم سازمان ملل متحد اطلاعات بیش از ۱۰۰ هزار کارمند را فاش کرد

محققان امنیتی با شبیه‌سازی یک حمله سایبری موفق به کشف حفره امنیتی در سیستم‌های سازمان ملل متحد شده و به جزئیات بیش از ۱۰۰ هزار نفر از کارکنان بخش محیط زیست این سازمان دست یافتند. ...

محققان امنیتی با شبیه‌سازی یک حمله سایبری موفق به کشف - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سرعین استان اردبیل - حفره امنیتی در سیستم‌های سازمان ملل متحد شده و به جزئیات بیش از ۱۰۰ هزار نفر از کارکنان بخش محیط زیست این سازمان دست یافتند.

گروه امنیتی Sakura Samurai که در زمینه شبیه‌سازی حملات سایبری و گزارش دهی آسیب‌پذیری‌ها فعال - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سرعین استان اردبیل - می‌کند، در بررسی‌های خود متوجه چند دایرکتوری Git و فایل‌های git-credentials حفاظت - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سرعین استان اردبیل - نشده در دامنه‌های مربوط به‌ بخش محیط زیست (UNEP) و سازمان بین المللی کار (ILO) وابسته به سازمان ملل شد.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سرعین استان اردبیل

محققان در بررسی‌های خود چندین فایل حساس از جمله فایل‌های پیکربندی وردپرس را کشف کردند که - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سرعین استان اردبیل - نام کاربری و رمز عبور دیتابیس ادمین را افشا می‌کرد. تعدادی از فایل‌های PHP نیز حاوی نام کاربری و رمز عبور دیتابیس‌ها در قالب فایل متنی بودند که متعلق به UNEP و ILO بود. محققان به کمک فایل‌های git-credentials توانستند به سورس کدهای‌ بخش محیط زیست سازمان ملل دسترسی پیدا کنند.

محققان با رمزگشایی داده‌ها توانستند به اطلاعات مهمی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سرعین استان اردبیل - از کارکنان سازمان ملل متحد از جمله شماره پرسنلی، اسامی، گروه‌های کارکنان و سوابق سفر آنها مثل تاریخ شروع و پایان، مقصد و حتی طول مدت مأموریت دسترسی پیدا کنند. محققان با دسترسی به دیتابیس‌های دیگر سازمان ملل متحد اطلاعات - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سرعین استان اردبیل - مربوط به نیروی انسانی شامل ملیت، جنسیت، میزان حقوق هزاران کارمند - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سرعین استان اردبیل - و همچنین جزئیات تأمین سرمایه پروژه‌ها، سوابق کلی کارکنان و گزارش‌های ارزیابی کارکنان را فاش کردند.

Sakura Samurai با انتشار گزارشی اعلام کرد که حفره‌های - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سرعین استان اردبیل - امنیتی را به سازمان ملل گزارش - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سرعین استان اردبیل - داده و از - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سرعین استان اردبیل - انجام یک حمله - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سرعین استان اردبیل - سایبری علیه این سازمان جلوگیری کرده است. محققان اضافه می‌کنند که حدوداً یک هفته قبل (۴ ژانویه) حفره‌های امنیتی را گزارش داده‌اند و سازمان - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سرعین استان اردبیل - ملل در کمتر از یک هفته آنها را برطرف کرده است. با اینکه این آسیب‌پذیری حالا برطرف شده اما احتمال دسترسی هکرها به داده‌ها وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone