🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  3. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18518.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت از سرفیس پرو ۷ پلاس با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل رونمایی کرد

مایکروسافت امروز محصولات سری سرفیس پرو خود را با یک دستگاه جدید به نام سرفیس پرو ۷ پلاس بروزرسانی کرد. این محصول جدید از طراحی و نمایشگر یکسان با سرفیس پرو ۷ بهره می‌برد، با ...

مایکروسافت امروز محصولات سری سرفیس پرو خود را با یک دستگاه جدید به نام سرفیس پرو ۷ پلاس بروزرسانی کرد. این محصول جدید از طراحی و نمایشگر یکسان با سرفیس پرو ۷ بهره می‌برد، - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - با این حال مشخصات فنی آن بهبود پیدا کرده، به یک باتری بزرگتر مجهز شده و از قابلیت تعویض حافظه SSD و همچنین شبکه LTE پشتیبانی می‌کند.

در حالی که بسیاری از گوشی‌های پرچمدار از اواخر سال گذشته میلادی به مودم 5G مجهز شده‌اند، مایکروسافت به استفاده از مودم قدیمی اسنپدراگون X20 بسنده کرده تا کاربران سرفیس پرو ۷ پلاس تنها به شبکه LTE دسترسی داشته - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - باشند.

محصول جدید مایکروسافت از نظر پردازنده در نسخه‌های مختلف به فروش می‌رسد که مدل پایه از پردازنده اینتل Core i3-1115G4 بهره می‌برد. نسخه مجهز به پردازنده اینتل Core i5-1135G7 با پشتیبانی از شبکه LTE قیمت پایه برابر ۱۱۴۹ دلار دارد.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان

مدل پایه با پردازنده اینتل Core i3، رم ۸ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت فضای - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - ذخیره‌سازی با قیمت ۸۹۹ دلار به فروش می‌رسد. بالاترین مدل مجهز به پردازنده Core i7-1165G7، فضای ذخیره‌سازی SSD با ظرفیت ۱ ترابایت و ۳۲ گیگابایت رم قیمتی برابر ۲۷۹۹ دلار دارد.

مایکروسافت از شارژدهی ۱۵ ساعته سرفیس پرو ۷ پلاس خبر داده که افزایش چشمگیری نسبت به شارژدهی ۱۰.۵ ساعته سرفیس پرو ۷ داشته. این کمپانی به لطف استفاده از نسل جدید پردازنده‌های اینتل و استفاده از باتری ۵۰.۴ - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - وات ساعتی بجای ۴۶.۵ وات ساعتی توانسته شارژدهی جدیدترین محصول خود را افزایش دهد.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان

سرفیس پرو ۷ پلاس با نمایشگر ۱۲.۳ اینچی PixelSense و رزولوشن ۲۷۳۶ در ۱۸۲۴ پیکسل در اختیار خریداران قرار می‌گیرد که تفاوتی با سرفیس پرو ۷ ندارد. این محصول به یک پورت USB-C، پورت USB-A، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و پورت کانکت سرفیس مجهز شده. در حالی که مدل وای فای از درگاه کارت حافظه بهره می‌برد، در مدل‌های LTE بجای آن درگاه سیمکارت نانو در اختیارتان قرار می‌گیرد.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان

کاربران می‌توانند حافظه SSD این محصول را تعویض کنند و فرایند آن تفاوتی با سرفیس پرو ایکس - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - و سرفیس لپ‌تاپ ۳ ندارد. سرفیس پرو ۷ پلاس تنها در اختیار مدارس و کسب و کارها قرار می‌گیرد و از ۴ روز دیگر وارد بازار ایالات متحده آمریکا می‌شود. کاربران در کشورهای اروپایی، کانادا، استرالیا و بریتانیا می‌توانند در آینده نزدیک آن را تهیه - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - کنند.

- تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone