🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  2. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  5. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11527.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

نتایج بنچمارک پردازنده Core i9-12900K اینتل افشا شد: عملکردی پایین‌تر از انتظار

اینتل چند روز پیش در رویدادی پیش نمایشی از جزئیات پردازنده‌های نسل دوازدهم خود موسوم به Alder Lake را منتشر کرد. اینتل از افزایش ۱۹ درصدی IPC پردازنده‌های Alder Lake نسبت به نسل قبلی خبر ...

اینتل چند روز پیش در رویدادی پیش نمایشی از جزئیات پردازنده‌های نسل دوازدهم خود موسوم به Alder Lake را منتشر کرد. اینتل از افزایش ۱۹ درصدی IPC پردازنده‌های - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر دلیجان استان مرکزی - Alder Lake نسبت به نسل قبلی خبر داد، اما طبق نتایج افشا شده از پردازنده پرچمدار این سری یعنی پردازنده Core i9-12900K اینتل، ظاهرا با بهبود عملکرد پایین‌تری روبه‌رو هستیم.

اینتل در پردازنده‌های Alder Lake از طراحی هسته‌های هیبریدی مشابه معماری big.LITTLE در تراشه‌های ARM استفاده می‌کند که باعث دستیابی به عملکرد بالا و مصرف انرژی بهینه می‌شود. علاوه بر این، به گفته اینتل این خانواده جدید از پردازنده‌ها به خوبی برای ویندوز ۱۱ مایکروسافت هم بهینه‌سازی شده‌اند.

از نظر عملکرد، اینتل اعلام کرد که کاربران با بهبود ۱۹ درصدی دستورالعمل در هر چرخه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر دلیجان استان مرکزی - (IPC) در بنچمارک‌ها نسبت به پردازنده‌های دسکتاپ Rocek Lake-S روبه‌رو می‌شوند.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر دلیجان استان مرکزی

حالا - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر دلیجان استان مرکزی - نتایج - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر دلیجان استان مرکزی - بنچمارک یک پردازنده این سری با ۱۶ هسته و ۲۴ رشته منتشر شده که همان اینتل Core i9-12900K است. این بنچمارک مربوط به برنامه افتر افکت ادوبی در دیتابیس PugetBench می‌شود.

در مجموع با سه بنچمارک روبه‌رو هستیم که در تمام آن‌ها از مادربرد ایسوس ROG STRIX Z690 و کارت گرافیک RTX 3090 استفاده شده. علاوه بر این، با - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر دلیجان استان مرکزی - نتایج بنچمارک پردازنده ۸ هسته‌ای و ۱۶ رشته‌ای اینتل Core i9-11900K هم روبه‌رو هستیم که البته از رم متفاوتی بهره - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر دلیجان استان مرکزی - می‌برد.

در سیستم پردازنده نسل دوازدهمی اینتل با ۶۴ گیگابایت رم دو کاناله DDR5-4800 روبه‌رو هستیم، اما برای پردازنده سری راکت لیک-اس از ۶۴ گیگابایت رم دو کاناله DDR4-2133 استفاده شده است. با این وجود، افتر افکت بیش از سرعت رم، به ظرفیتش حساس است.

از میان تمام تست‌ها، بهترین امتیاز رندر پردازنده Core i9-12900K تفاوت نسبتا کمی با نسل گذشته‌اش دارد. می‌توانید نتایج بنچمارک‌ها را در بالا ببینید.

اگرچه عملکرد این پردازنده در بنچمارک‌ها پایین‌تر از ۱۹ درصدی است که اینتل وعده داده، اما فرکانس پردازنده موجود در این بنچمارک‌ها را نمی‌دانیم. - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر دلیجان استان مرکزی - برخی شایعات از فرکانس بالاتر پردازنده‌های Alder Lake-S نسبت به - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر دلیجان استان مرکزی - Rocket Lake-S خبر می‌دهند که در اینصورت، نتایج افشا شده ناامیدکننده هستند.

در نهایت با وجود تمام موارد، برای بررسی عملکرد پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل باید تا زمان عرضه آن‌ها منتظر بمانیم. علاوه بر این، شاید با بروزرسانی‌های نرم افزاری - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر دلیجان استان مرکزی - و همچنین استفاده از نسخه نهایی ویندوز ۱۱، با افزایش چشمگیر عملکرد - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر دلیجان استان مرکزی - پردازنده‌های جدید اینتل روبه‌رو شویم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone