🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  2. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11528.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

قطع همکاری تعدادی از مهندسان و چهره‌های کلیدی بلو اوریجین با این شرکت

از زمان سفر فضایی جف بزوس تاکنون بیش از ۱۷ نفر از متخصصان برجسته بلو اوریجین را ترک کرده‌اند. شکست در عقد قرارداد با ناسا و برخی مشکلات مدیریتی می‌توانند از دلایل اصلی این تصمیم‌گیری ...

از زمان سفر فضایی جف بزوس تاکنون بیش از ۱۷ نفر از متخصصان برجسته بلو اوریجین را ترک کرده‌اند. شکست در عقد قرارداد با ناسا و برخی مشکلات مدیریتی می‌توانند از - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر قروه استان کردستان - دلایل اصلی این تصمیم‌گیری باشند.

به گزارش «CNBC»، برخی مهندسانی که بلو اوریجین را ترک کرده‌اند، جزو اعضای اصلی برنامه فرود فضانوردان این کمپانی بوده‌اند. اوایل سال جاری میلادی بلو اوریجین یکی از قراردادهای ارزشمند ناسا را از دست داد و برخی می‌گویند شاید این موضوع یکی از دلایل قطع همکاری باشد.

به گفته منابع آگاه، ظاهرا بلافاصله پس از پرواز فضایی جف بزوس، این شرکت به کارمندان تمام وقت خود ده هزار دلار پاداش نقدی پرداخت کرده. اما از زمان بازگشت بنیانگذار میلیاردر از سفر فضایی، شرکت وی نتوانسته نیروهای متخصص خود را حفظ کند و آنها را از دست داده است.

در قسمتی از گزارش CNBC به این موضوع اشاره شده که حداقل ۱۷ نفر از مهندسان ارشد بلو اورجین تابستان امسال این شرکت را ترک کرده‌اند.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر قروه استان کردستان

دو نفر از مهندسان این شرکت یعنی «نیتین آرورا» و «لورن لیونز» نیز طی یک هفته گذشته به شرکت اسپیس ایکس و شرکت هوا و فضای Firefly پیوسته‌اند. دیگر متخصصان بلو اوریجین نیز که طی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر قروه استان کردستان - چند هفته گذشته این شرکت را ترک کرده بودند، صفحات لینکدین خود را بروز کرده‌اند و درنهایت مشخص شده که دیگر با شرکت جف بزوس همکاری نمی‌کنند.

در گزارش اخیر نام تعدادی از متخصصان این شرکت ذکر شده که در بین آنها نام «استیو بنت»، نایب رئیس ارشد نیو شپرد، «جف اشبی»، رئیس تضمین ماموریت، «اسکات جیکوبز»، مدیر فروش امنیت ملی، «باب اسس»، مدیر ارشد نیو گلن، «تاد بیکویست»، مدیر ارشد مرحله اول نیو گلن، «بیل اسکامال»، مدیر مالی ارشد نیو گلن، «کریستوفر پین»،‌ مدیر ارشد آزمایش تولید، «نیت چپمن»، مدیر پروژه فنی نیو شپرد، «دیو سندرسون»، مهندس طراحی پیشرانه، «ریچل فورمن»، مهندس ارشد عوامل انسانی HLS، «جک نلسون»، مهندس تست و ادغام کنترل کننده BE-4، «هونگ وو»، مهندس نرم افزار سرپرست نیو شپرد، «آرون وانگ،» مهندس سخت افزار هواپیمایی BE-7، «رکس گو»، - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر قروه استان کردستان - مهندس پیشرانه و «گری هوداک»، مهندس - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر قروه استان کردستان - توسعه موتور موشک دیده می‌شود.

متخصصان برجسته بلو اورجین دلیل ترک شرکت را به صورت مشخص اعلام نکرده‌اند. - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر قروه استان کردستان - اما نارضایتی از مدیریت اجرایی و ساختار بوروکراتیک این شرکت ظاهرا باعث شده که چنین تصمیمی بگیرند.

سخنگوی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر قروه استان کردستان - شرکت بلو اورجین در بیانیه‌ای به CNBC تاکید کرده که طی سه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر قروه استان کردستان - سال گذشته تقریبا تعداد نیروهای - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر قروه استان کردستان - این شرکت چهار برابر شده است. وی همچنین اضافه کرده که برنامه‌های مشخصی را در حوزه تولید، ارتقا کیفیت و طراحی دنبال می‌کنند. وی متذکر شده که در تیم فعلی بلو اوریجین، افراد متخصص با استعدادهای فوق‌العاده‌ای حضور دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone