تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  3. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  4. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  5. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30310.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

اولین دورهمی طراحان دیجیتال ایران برگزار می شود

اولین دورهمی طراحان دیجیتال ایران روز جمعه هفتم دی ماه برگزار می‌شود. این رویداد که به اسم دریبل تهران شناخته می شود با حمایت مجموعه دریبل، جامعه طراحان آنلاین دیجیتال دنیا برگزار می‌شود و  در ...

اولین دورهمی طراحان دیجیتال ایران روز جمعه هفتم دی ماه برگزار می‌شود. این رویداد که به اسم دریبل تهران شناخته می شود با حمایت مجموعه دریبل، جامعه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - طراحان آنلاین دیجیتال دنیا برگزار می‌شود و  در طی آن طراحان رابط ‌کاربری و تجربه کاربری و صاحبان کسب‌وکار گرد هم می‌آیند تا تجارب خود را به اشتراک بگذارند.

این رویداد با حمایت معنوی دریبل (Dribbble)، شرکت‌های نرم‌افزاری فعال در حوزه طراحی نظیر مارول (Marvel)، سیمپلی (sympli)، آواکد (Avacode)، اسکچ (Sketch)، فریمر (Framer)، پرینسیپل (Principle)، زپلین (Zeplin) - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و ابسترکت (Abstract) و استودیوهای طراحی نظیر کیوبرتو (Cuberto)، کاب‌استودیو (CubStudio) و اوئنو (Ueno) برگزار می‌شود. در کنار حامیان جهانی این رویداد حامیان ایرانی چون کارخانه نوآوری های‌وی و فلربو قرار دارند که - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تلاش می‌کنند تا اولین دورهمی طراحان دیجیتال ایران به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نحو احسنت برگزار شود.

برگزار کنندگان این رویداد خبر می‌دهند - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - که روز جمعه از ساعت ۹.۳۰ تا ۱۴.۰۰ طراحان دیجیتال ایران کنار هم جمع خواهند شد تا برای اولین بار پنل گفتگو، شبکه‌سازی، انتقال تجربه، رقابت و چالش بین دیزاینرها برگزار شود.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت حیدریه استان خراسان

در رویداد دریبل تهران - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - قرار است به جنبه‌های مختلف طراحی از منظر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - طراحان و صاحبان کسب‌وکار و مدیران محصول پرداخته شود. محصول موفق حاصل تعامل متقابل و قوی واحدهای مختلف - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کسب‌وکار است. در - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - این پنل نحوه ارتباط سه واحد اصلی یعنی طراحی، توسعه محصول و فنی بررسی می‌شود. پنل‌های مختلفی برای رویداد در نظر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - گرفته شده و در آنها افرادی چون «حمید پورجم» سرپرست تیم فنی کافه‌بازار به‌عنوان نماینده بخش فنی، «کاوه یزدی‌فرد» (مدیر دفتر نوآوری شهری) «رسام رستمی» (مدیر سابق طراحی محصول - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اسنپ )و «آرین - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مقبلی» (مدیر طراحی محصول تپ‌سی) به عنوان نمایندکان طراحان - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دیجیتال حضور دارند.

به گفته مسئولان این همایش، در ادامه مراسم سخنرانی‌های درباره فضای دیجیتال و طراحی انجام خواهد شد و در بخش سخنرانان «رضا بختیاری‌فرد» تایپوگرافر درباره کار گروهی، چالش‌ها و راه‌حل‌های آن صحبت می‌کند. همچنین «الهه بلوچی» تصویرساز، تجربه‌اش از تصویرسازی برای موشن گرافیک را به اشتراک می‌گذارد.«آرمان علی‌پور» موشن دیزاینر درباره صفر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تا صد ساخت یک کلیپ موسیقی صبحت می‌کند و «هومن هاتفی» درباره استخدام و رشد سخنرانی خواهد داشت.

رویداد دریبل به دنبال رفع شکاف ارتباطی و علمی بین - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - طراحان است و قصد - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دارد تا این جامعه را گرد هم آورده واز دل گفتگوها و دغدغه‌های آنان، مشکلاتشان را بازگو و برای آنها چاره‌اندیشی کند. گفتنیست حضور در این - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - رویداد رایگان است و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کافی است - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تا با ثبت نام در آن از طریق این لینک، صندلی خود را رزرو کنید. البته اگر به هر دلیلی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نتوانستید به موقع در رویداد حضور بهم رسانید، می توانید پخش زنده مراسم را از طریق آپارات در سایت این رویداد ببینید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone