🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  2. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  5. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39567.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

ایسوس بزرگ ترین مانیتور گیمینگ جهان را با کیفیت 4K و پشتیبانی از HDR معرفی کرد

شرکت ایسوس امروز در رویداد CES سال 2018 از بزرگ ترین مانیتور گیمینگ جهان به نام ROG Swift PG65 با کیفیت 4K و پشتیبانی از فناوری HDR رونمایی کرده است. این محصول جدید که در ...

شرکت ایسوس امروز در رویداد CES سال 2018 از بزرگ ترین مانیتور گیمینگ جهان به نام ROG - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مازندران استان مازندران - Swift PG65 با کیفیت 4K و پشتیبانی از فناوری HDR رونمایی کرده است.

این محصول جدید که در واقع حاصل همکاری انویدیا و ایسوس است، در رسته «نمایشگرهای گیمینگ - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مازندران استان مازندران - با فرمت بزرگ» (BFGDs) قرار می گیرد و از قابلیت G-Sync پشتیبانی می - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مازندران استان مازندران - کند. به لطف این قابلیت و نیز نرخ رفرش 120 هرتز، میزان تأخیر به کمترین حد می رسد و در عین حال هیچ گونه پارگی تصویر نیز توسط کاربر مشاهده نمی شود.

ایسوس یکی از شرکای شرکت انویدیا برای توسعه چنین مانیتورهایی محسوب می شود و شرکت های دیگری نظیر ایسر و اچ پی هم در - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مازندران استان مازندران - این زمینه فعال هستند. با این حال ایسوس توانسته نخستین مدل از BFGD ها را به CES بیاورد و نگاه همه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مازندران استان مازندران - را به خود خیره کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مازندران استان مازندران

مانیتور ROG - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مازندران استان مازندران - Swift PG65 ایسوس از حداکثر روشنایی 1000 نیت بهره می برد و به طور کامل از گاموت رنگی DCI-P3 - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مازندران استان مازندران - پشتیبانی می کند و گاموت رنگی sRGB را نیز تا 125 درصد پوشش می دهد. زاویه دید این - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مازندران استان مازندران - مانیتور هم 178 درجه اعلام شده است. این نمایشگر همچنین - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مازندران استان مازندران - به همراه پشتیبانی از فناوری Shield انویدیا ارائه می شود.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مازندران استان مازندران - مانیتور گیمینگ ROG Swift PG65 در دست نیست، ولی در آینده نزدیک امکان بررسی آن برای خبرنگاران فراهم خواهد شد. همچنین انتظار می رود در تابستان سال 97 این مانیتور به بازار عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone