🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در پکیج به چه دلیل است؟
    پاسخ: گاهی اوقات با شل بودن اتصالات یا نشتی لوله منجر به کم شدن فشار یا تاثیرگذاری در بخش های دیگر می شود.
  2. سوال: وظیفه ترموستات دود چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: ترموستات دود متصل به کلاهک تعدیل در دمای ۷۵ درجه مدار آن باز میشود
  3. سوال: علت روشن نشدن مشعل پکیج چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مشعل پکیج خرابی فندک، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: دلیل فشار کم خروجی اب در پکیج چیست؟
    پاسخ: با پایین آمدن فشار گاز، پکیج جریان آب را کم می‌کند تا بتواند به دمای از پیش تنظیم شده برسد.
  5. سوال: شیربرقی در پکیج چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی به نام های شیر موتوری یا شیر سه راهی نیز شناخته شده است که وظیفه کنترل مدار آب را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15725.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اینتل احتمالا تولید پردازنده‌های اتم و زئون را به TSMC واگذار می‌کند

اینتل به دنبال تولید تعدادی از پردازنده‌های خود توسط کمپانی‌های دیگر است که حالا طبق جدیدترین اطلاعات، پردازنده‌های اتم و زئون را احتمالا TSMC تولید می‌کند. طبق گزارشی جدید، اینتل برای مدتی یک شرح شغل ...

اینتل به دنبال تولید تعدادی از پردازنده‌های خود توسط کمپانی‌های دیگر است که حالا طبق - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تربت جام استان خراسان - جدیدترین اطلاعات، پردازنده‌های اتم و زئون را احتمالا TSMC تولید می‌کند.

طبق گزارشی جدید، اینتل برای مدتی یک شرح شغل در سایت رسمی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تربت جام استان خراسان - خود قرار داده که در آن به شرکت TSMC اشاره شده است:

«به عنوان یکی از اعضای تیم QAT (فناوری دسترسی سریع)، برای یکپارچه‌سازی RTL در گروه مهندسی Custom Logic ASIC بخش دیتاسنتر کار خواهید کرد. شما - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تربت جام استان خراسان - نقش اساسی در توسعه - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تربت جام استان خراسان - و ادغام QAT درون پردازنده‌های اتم و زئون مبتنی بر فرایند اینتل و TSMC برعهده خواهید داشت و با تیم ادغام IP/SoC کار خواهید کرد - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تربت جام استان خراسان - و با تیم‌های طراحی، اعتبارسنجی و شبیه‌سازی چیپست همکاری خواهید کرد تا از اعتبارسنجی موفق - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تربت جام استان خراسان - QAT IP مطمئن شوید.»

همانطور که در شرح شغل اینتل مشاهده می‌کنید، این کمپانی می‌خواهد تولید پردازنده‌های اتم و زئون را به TSMC واگذار کند. در حال حاضر اینتل چندین نسخه از این پردازنده‌ها را به تولید می‌رساند و در سال جاری میلادی شاهد رونمایی از پردازنده «Snow Ridge» با ۲۴ هسته ترمونت (Tremont) برای سایت‌های 5G بودیم.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تربت جام استان خراسان

فناوری دسترسی سریع - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر تربت جام استان خراسان - یک طراحی سخت‌افزاری است که سرعت کارهای مربوط به رمزنگاری و فشرده‌سازی را افزایش می‌دهد. در شرح شغل اینتل اشاره‌ای به نسل آینده پردازنده‌های اتم و زئون نشده است.

از آنجایی که پلتفرم زئون از هسته‌های قدرتمندی بهره می‌برد و با قیمت بالایی به فروش می‌رسد، تولید آن‌ها توسط TSMC چندان منطقی و عملی به نظر نمی‌رسد. در صورتی که اینتل در این مسیر گام بردارد، باید به‌گونه‌ای از تاسیسات خود استفاده کند و عدم استفاده از آن‌ها به معنای ضرردهی خواهد بود.

پردازنده‌های اتم اینتل چندان ارزان‌قیمت نیستند و هزینه ساخت بالایی دارند، با این حال نسبت به سری زئون قدرت و پیچیدگی کمتری دارند. با توجه به این موضوع احتمال تولید این سری از پردازنده‌ها توسط TSMC وجود دارد. در حال حاضر نمی‌دانیم اینتل از کدام لیتوگرافی TSMC استفاده خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone